تریلر بازی‌های Project G و Project LLL منتشر شدند

رسانه «IGN»، شب گذشته با انتشار تریلر بازی های Project G و Project LLL از استودیوی NCSoft، از این دو بازی جذاب رونمایی کرد.

بازی های Project LLL و Project G دو بازی جدید و جذاب از استودیوی «NCSoft» هستند که سال آینده برای اندروید، IOS، Xbox Series X، PS5 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی های Project G و Project LLL منتشر شدند

بازی Project G یک بازی استراتژیک آنلاین چندنفره است که توسط استودیوی «NCSoft» ساخته شد. بازیکنان در کنار استفاده از سلاح‌ها و اشیاء فراوان، می‌توانند واحدها و پایگاه‌های مختلفی را دستکاری کنند تا در مقابل دشمن پیروز شوند. Project G قرار است برای موبایل و رایانه شخصی منتشر شود.

بازی Project LLL یک بازی تیراندازی سوم شخص جهان باز است. بازیکنان با دنیای گسترده‌ای مملو از نبردهای حماسی در یک محیط وسیع و پویا روبرو هستند. پروژه LLL با ارائه طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و ترکیب مهارت‌ها، قصد دارد تجربه‌ای بی نظیر از گیم‌پلی را برای کاربران ارائه دهد.

شرکت «NCSoft Corporation» یکی از استودیوهای معتبر در صنعت بازی‌های آنلاین چندنفره (MMO) است. این شرکت کره‌ای به عنوان یک توسعه‌دهنده از مجموعه بازی‌های سنگین MMORPG به نام Lineage را توسعه می‌دهد. NCSoft همچنین به عنوان یک ناشر مسئول توزیع سری بازی‌های «Guild Wars» است. همچنین عناوین دیگری مانند Aion و Blade & Soul نیز به عنوان بازی‌های مشهوری که به این شرکت مرتبط هستند شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های جدید استودیوی استودیوی NCSoft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *