10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند ؛ قدرتمندترین شروران مارول

دنیای سینمایی مارول بهترین شروران کمیک را به تصویر کشید و در این مقاله قصد داریم تا به 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند بپردازیم.

قهرمانان دنیای سینمایی مارول معمولاً موفق می‌شوند دنیا را نجات دهند، اما همیشه پیروز نمی‌شوند. در حالی که نبرد علیه انتقام جویان معمولاً با شکست به پایان می‌رسد، برخی از شرورها در پایان راهی برای رسیدن به اهداف نهایی خود پیدا می‌کنند. در یکی از بهترین سریال های مارول، لوکی، ما شخصیت کانگ را دیدیم که در واقع به هدف خود رسیده بود و با اختیار خودش خواست تا بمیرد.

یک پیروزی شرورانه اغلب اشکال متفاوتی به خود می‌گیرد، اما چندین آنتاگونیست مارول علی‌رغم تلاش قهرمانان دقیقاً به آنچه می‌خواستند رسیدند. از گور: قصاب خدایان گرفته تا کانگ فاتح در سریال لوکی، برخی از بزرگ‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شرورهای MCU بودند که در بهترین فیلم های مارول ظاهر شدند و  توانستند به آنچه می‌خواستند برسند. اگر برای دیدن آثار دنیای سینمایی مارول نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید، می‌توانید مقاله ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025 را مطالعه نمایید. در ادامه 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند را به شما معرفی می‌کنیم.

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

شرورهایی از دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

شما می‌توانید فهرست 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
شرورهایی از MCU که برنده شدند

یکی از نکاتی که بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی به ما ثابت کرده‌اند این است که شرور یک فیلم، نقش فوق العاده مهمی در افزایش کیفیت اثر ایفا می‌کند. به این معنی که اگر شرور داستان از لحاظ شخصیت پردازی به خوبی ابرقهرمان نباشد، به کیفیت ساخت فیلم لطمه خواهد خورد. پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول همواره شرورهای بسیار فوق العاده و خوبی را ارائه دادند که باعث شد فیلم از نگاه طرفداران عالی باشد. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند را به شما معرفی کنیم.

میستریو – مرد عنکبوتی: دور از خانه

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

اولین و تنها حضور میستریو در MCU در فیلم مرد عنکبوبی: دور از خانه بود. میستریو، با نام مستعار کوئنتین بک، با نقش آفرینی جیک جیلنهال، کارمند سابق صنایع استارک بود که به دنبال تبدیل شدن به ابرقهرمان مورد علاقه جهان بود. به عنوان بخشی از نقشه خود، میستریو قصد داشت مرد عنکبوتی را که پیش از مرگ تونی استارک تحت الحمایه او بود، نابود کند.

اگرچه مرد عنکبوتی توانست بک را از نابودی لندن در یک حمله عظیم پهپادی باز دارد، اما این ابرشرور همچنان به هدف نهایی خود دست یافت. در پایان دور از خانه، میستریو به عنوان یک قهرمان محبوب در نظر گرفته شد و شهرت مرد عنکبوتی به طور کامل خدشه دار گردید و هویت او برای جهان آشکار شد. میستریو جزو شرورهایی از دنیای سینمایی مارول که برنده شدند قرار می‌گیرد.

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

کانگ فاتح – سریال لوکی

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

جاناتان میجرز اولین حضور خود را در MCU در اولین فصل سریال لوکی انجام داد. میجرز “او را که باقی می‌ماند”، یک گونه از کانگ فاتح، که مؤسسه TVA را ساخت. پس از کشف شدن توسط لوکی و سیلوی، “او که باقی می‌ماند” به آنها پیشنهاد داد او را بکشند یا در کنار او حکومت کنند. “او که باقی می‌ماند” توسط سیلوی کشته شد و باعث شد تا جدول زمانی مقدس به شاخه‌های مختلف بی پایان تقسیم شود.

با توجه به واکنش او به تصمیم سیلوی و سخنان در حال مرگ او، که قول می‌داد به زودی او را ببیند، “او که باقی می‌ماند” همیشه قصد داشت که خدایان شیطان او را بکشند. انواع کانگ همیشه به دنبال تسخیر زمان بوده‌اند و اقدامات سیلوی ممکن است در نهایت این امکان را فراهم کند.

پر خواننده ترین کمیک های کانگ فاتح

گوست – مرد مورچه‌ای و زنبورک

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

آوا استار با نام مستعار گوست (روح)، شرور اصلی قسمت دوم فیلم مرد مورچه‌ای است. استار که توسط هانا جان کامن به تصویر کشیده شده بود، به دنبال یافتن درمانی برای وضعیتی که پس از جذب مقادیر زیادی تشعشعات کوانتومی در بدنش در دوران کودکی دچار آن شده بود، می‌گشت. گوست با اعتقاد به اینکه تنها گزینه او جذب نیروی حیاتی جنت ون داین است، تبدیل به دشمن مرگبار جدید مرد مورچه ای و واسپ شد.

پس از یک تعقیب و گریز طولانی در خیابان‌های سانفرانسیسکو، گوست سرانجام با جنت ون داین روبرو می‌شود. با این حال، جنت او را با اراده آزاد خود شفا می‌دهد و گوست را از بی‌ثباتی مولکولی که دهه‌ها او را آزار می‌داد رها می‌کند. اکنون گوست به جدیدترین تیم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول، تاندربولتز در فیلم آینده خود خواهد پیوست.

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

کارگزار قدرت – شاهین و سرباز زمستان

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
شرورهایی از دنیای سینمایی مارول که شکست نخوردند

شاهین و سرباز زمستان به طرز تکان دهنده‌ای فاش کردند که شارون کارتر از امیلی ون کمپ یک ابرشرور معروف به کارگزار قدرت است. شارون به عنوان شرور، موفق شد سرم ابر سربازی را که مسئول قدرت دادن به استیو راجرز بود، دوباره بسازد، اما این سرم توسط گروه گروه فلگ اسمشر به ​​سرقت رفت.

شارون کارتر نه تنها توانست با کشتن رهبر آنها از پرچم‌شکن‌ها انتقام بگیرد، بلکه توانست شغل جدیدی در دولت ایالات متحده پیدا کند. با بازگرداندن مجوز امنیتی او، شارون و خیر مرموزش اکنون دسترسی بی‌دردسر به فناوری فوق سری دارند که اکنون می‌توانند آن را در بازار سیاه بفروشند.

بهترین کمیک های سرباز زمستان

گور قصاب خدایان – ثور: عشق و رعد

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

ثور: عشق و تندر، گور قصاب خدایان با بازی کریستین بیل را معرفی کرد، یک قاتل زنجیره‌ای کهکشانی که پس از مرگ دخترش به دنبال نابودی همه خدایان جهان بود. در این فیلم، گور تلاش می‌کند تا موجود کیهانی را که به نام ابدیت شناخته می‌شود، پیدا کند، که آرزوی هر کسی را که بتواند آن را پیدا کند برآورده خواهد کرد.

اگرچه بسیاری از طرفداران بر این باورند که MCU در نهایت استعداد کریستین بیل را هدر داد، شخصیت او هنوز هم یکی از معدود شرورهای این فرنچایز است که به هدف نهایی خود می‌رسد. گور در واقع آرزوی خود را توسط ابدیت برآورده کرد. با این حال، گور به جای اینکه آرزو کند تمام خدایان از بین بروند، دختر خود را به زندگی برگرداند. گور جزو شرورهایی از MCU که برنده شدند قرار می‌گیرد.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

الکساندر پیرس – کاپیتان امریکا: سرباز زمستان

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
شرورهایی از دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

رابرت ردفورد نقش وزیر الکساندر پیرس را در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ایفا کرد. پیرس که یک مقام بلندپایه در سازمان شیلد بود، مخفیانه یک جاسوس هایدرا هم بود که به هزاران نفر از هم‌پیمانانش کمک کرد تا در طی سال‌ها به شیلد نفوذ کنند. پیرس و متحدانش با استفاده از برنامه بالگرد شیلد به دنبال نابودی بسیاری از انسان‌ها و حاکمیت هایدرا بر روی زمین بودند.

اگرچه هایدرا در ایجاد حکومت جهانی خود ناموفق بود، اما پیرس موفق شد یک پیروزی بزرگ را حفظ کند. حتی پس از مرگ او، اقدامات پیرس به اندازه‌ای دردسرساز شد که باعث سقوط شیلد گردید و این سازمان عمدتاً پس از وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان منحل شد.

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا

نیمور – پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد برداشتی بحث برانگیز از نیمور از کمیک‌های مارول ارائه کرد. نیمور که توسط تنوچ هوئرتا به تصویر کشیده شد، می‌خواست اتحادی بین واکاندا و کشور زیر آب خود تالوکان ایجاد کند تا جهان سطحی را نابود کند. وقتی آنها نپذیرفتند، نیمور به واکاندایی‌ها اعلام جنگ کرد. پس از یک مبارزه طولانی که منجر به مرگ ملکه راموندا گردید، نیمور در نهایت توسط شوری، پلنگ سیاه جدید شکست خورد.

با این حال، نامور همچنان تا حدودی پیروز ظاهر شد، همانطور که او در سکانس پایانی فیلم به افراد خود گفت. علی‌رغم باخت در جنگ، تالوکان متحدی در واکاندا به دست آورده بود که نیمور همچنان انتظار داشت در نبردهای آینده علیه انسان‌ها در کنار او بجنگد.

نقد و بررسی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

رونان – نگهبانان کهکشان

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

رونان، شرور اصلی اولین فیلم نگهبانان کهکشان در سال 2014 بود. رونان یک متعصب کری بود که می‌خواست مردم زاندار را به عنوان بخشی از ماموریت خود برای پاکسازی کهکشان از بین ببرد. به دنبال سنگ قدرت، رونان علیه زاندار و سپاه نوا جنگید. اگرچه نگهبانان کهکشان توانستند رونان را قبل از نابودی زاندار بکشند، اما سرانجام هدف نهایی او محقق شد.

سال‌ها پس از مرگ رونان، تایتان دیوانه تانوس به زاندار حمله کرد تا سنگ قدرت را پس بگیرد. در حالی که نابودی این سیاره هرگز نمایش داده نمی‌شود، فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت تایید می‌کند که تانوس در طی فتوحات خود زاندار را نابود کرد و در پایان به رونان آنچه را که می‌خواست داد. رونان جزو شرورهایی از دنیای سینمایی مارول که شکست نخوردند قرار می‌گیرد.

بهترین شخصیت های نگهبانان کهکشان که در MCU نیستند

بارون زیمو – کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

بارون هلموت زیمو یکی از مهم‌ترین شرورهای MCU است که برای اولین بار در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ظاهر شد. زیمو که توسط دانیل برول به تصویر کشیده شده بود، پس از کشته شدن خانواده‌اش در نبرد سوکوویا، می‌خواست از انتقام جویان انتقام بگیرد. زمو که می‌دانست خودش نمی‌تواند آن‌ها را نابود کند، سعی کرد انتقام‌جویان را علیه یکدیگر قرار دهد.

در نهایت، زمو توانست انتقام‌جویان را دو دسته کند و کاپیتان آمریکا و مرد آهنی را در برابر یکدیگر قرار دهد. زمانی که او در نهایت توسط پلنگ سیاه دستگیر شد، زمو به او گفت که در واقع در هدفش موفق بوده است. انتقام جویان از داخل نابود شده بودند.

بهترین دیالوگ های کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول

تانوس – انتقام جویان: جنگ ابدیت

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند
10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند

تایتان دیوانه تانوس شرور نهایی حماسه بی‌نهایت بود که در نهایت با قدرتمندترین قهرمانان زمین در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت روبرو شد. جاش برولین نقش تانوس را ایفا کرد، معتقد بود که می‌تواند با استفاده از دستکش بی‌نهایت برای از بین بردن نیمی از موجودات زنده، جهان را از جمعیت بیش از حد نجات دهد.

تانوس انتقام جویان را شکست داد و چندین نفر از متحدان آنها را کشت تا هر شش سنگ ابدیت را به دست آورد. او حتی توانست به هدف خود یعنی کشتن نیمی از تمام زندگی در جهان دست یابد. اگرچه انتقام جویان پنج سال بعد توانستند اقدامات تایتان دیوانه را معکوس کنند، تانوس همچنان با این باور که به هدفش رسیده است، مرد.

شخصیت هایی از MCU که میتوانستند تانوس را شکست دهند

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *