جمشید هاشم پور خبر مرگ خودش را تکذیب کرد

جمشید هاشم پور که چندی پیش خبر مرگش در فضای مجازی اعلام شد، طی یک استوری در اینستاگرام، این خبر را تکذیب کرد و گفت که صحیح و سالم است.

علاوه بر او، موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز اعلام کرد که استاد جمشید هاشم‌پور در حال حاضر در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و خبر درگذشت ایشان صحت ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جمشید هاشم پور خبر مرگ خودش را تکذیب کرد

نشریه عصر ایران در کانال تلگرامی خود، ساعت گذشته خبری نادرست درباره فوت این بازیگر مطرح منتشر کرده بود. «جمشید هاشم‌پور» به ادعای رسانه‌ها مبنی بر خبر فوتش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد و نوشت:

سلام به مردم عزیز ایران. اینجانب «جمشید هاشم‌پور» در صحت و سلامت هستم. لطفاً به شایعات نشر شده توسط تمامی خبرگزاری‌ها توجه نکنید.

جمشید هاشم‌پور یکی از هنرمندان برجسته ایران است که در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او بازیگری را در سال 1347 و در سن 24 سالگی در فیلم جهنم سفید به کارگردانی «ساموئل خاچیکیان» آغاز کرد و تاکنون در بیش از 100 فیلم و 3 نمایش خانگی نقش ایفا کرده است. در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، از وی به خاطر یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازنشر خبر مرگ جمشید هاشم پور در فضای مجازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *