زر امیر ابراهیمی به فیلم Satisfaction پیوست

«اما لِرد»، «فیون وایتهد»، «زر امیر ابراهیمی» و «ادووا آبوا»، بازیگران جدید فیلم Satisfaction هستند که به کارگردانی «الکس بورونوا» هستند.

این فیلم، اولین اثر بلند کارگردان تئاتر، یعنی «الکس بورونوا» است که با فیلم‌های کوتاه تحسین شده «آبی کم رنگ» و «سیاره تنها» نیز شناخته می‌شود. این فیلم که در جزایر یونان اتفاق می‌افتد، داستان زندگی «لولا» (لیرد) را دنبال می‌کند که می‌خواهد از شریک زندگی خود، یعنی «فیلیپ» (وایتهد) انتقام بگیرد.

پس از اینکه «لولا» (لیرد) با «النا» (ابراهیمی) روبرو می‌شوند، همه‌چیز به سمت عجیب شدن می‌رود. «زر امیر ابراهیمی»، برنده بهترین بازیگر زن جشنواره کن 2022 برای فیلم عنکبوت مقدس، علاوه‌بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زر امیر ابراهیمی به فیلم Satisfaction پیوست

چندی پیش، اعلام شد که فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده و حالا «الکس بورونوا» 4 بازیگر اصلی فیلم رضایت آن را نام برد. این فیلم توسط شرکت‌های آمریکایی «Carte Blanche» و شرکت‌های «Constant Production» و «Kristi Films» تولید می‌شود.

فیلم Satisfaction

«کایل استرود» از «Carte Blanche» افزود:

ما عمیقاً در فرآیند بازیگری بودیم که سعی می‌کردیم لولای خود را پیدا کنیم. روح فیلم و تقریباً در آن زمان مشغول تماشای روزنامه‌های روزانه برای فیلمی بودم که از حضور در آن مفتخرم.

«رافائل توماستو» از «Driven Equation» گفت:

رضایت مخاطبان را به زیبایی عمیق لحظات ناگفته زندگی و فصاحت لایه‌ای که در سکوت یافت می‌شود دعوت می‌کند. این فیلم زبان جهانی را پیشنهاد می‌کند که از مرزها فراتر می‌رود و مخاطبان مختلف را از طریق تجربه مشترک انسانی متحد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «زر امیرابراهیمی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *