ساخت بازی The Last of Us Part 3 تایید شد

به تازگی مستندی از ساخت بازی The Last of Us 2 به‌نام Grounded II به انتشار رسیده که در آن ساخت بازی The Last of Us Part 3 به صورت رسمی معرفی شد.

در حین ساخت این مستند، «نیل دراکمن» (Neil Druckmann)، کارگردان و خالق این سری، به طور رسمی اعلام کرد که ایده‌های جدیدی برای نسخه سوم از این فرانچایز پیدا کرده و The Last of Us Part 3 به‌زودی ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی The Last of Us Part 3 بزودی ساخته می‌شود

«نیل دراکمن» در رابطه با ساخت این مستند گفت:

من برای مدت طولانی به دنبال ایده و مفهومی برای بازی سوم بودم، اما در مدت طولانی نتوانستم آن را پیدا کنم. اما اخیراً وضعیت تغییر کرده. هنوز یک داستان مشخص در ذهن ندارم، اما یک ایده و مفهومی وجود دارد که برای من جذاب است و می‌تواند به اندازه بازی‌های قبلی جالب باشد. این ایده، هرچند به صورت مستقل است، ولی با داستان‌های قبلی هماهنگ خواهد بود. بنابراین، فکر می‌کنم که یک فصل دیگر برای این داستان وجود خواهد داشت.

بازی The Last of Us Part 3

تاکنون برای طرفداران مجموعه‌ی بازی آخرین بازمانده از ما ، موضوع بازی The Last of Us Part 3 به طور طولانی مورد بحث قرار گرفته بود، بنابراین، این خبر خوشایندی از سوی طرفداران این مجموعه است، مخصوصا که به تازگی سازندگان بازی اعلام کردند بخش آنلاینی برای آن وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Last Of Us 2 چیست؟ آیا منتظر قسمت سوم این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *