فرزند کیلیان مورفی نخستین تجربه سینمایی خود را با فیلم Klara and the Sun تجربه خواهد کرد

«آران مورفی»، فرزند کیلین مورفی، اولین هنرنمایی‌اش در سینما را با فیلم Klara and the Sun به کارگردانی «تایکا وایتیتی» تجربه خواهد کرد.

«آران مورفی» و «میا تاریا» به فیلم کلارا و خورشید (Klara and the Sun) پیوستند. این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و بر اساس رمان پرفروش «کازوئو ایشیگورو» ساخته می‌شود که «ایشیگورو» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه است. چندی پیش اعلام شده بود که «ایمی آدامز» و «جنا اورتگا» نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تجربه بازیگری فرزند کیلیان مورفی در فیلم Klara and the Sun

فیلم جدید تایکا وایتیتی داستانی درباره یک ربات است که با بازی «جنا اورتگا» روایت می‌شود. این ربات برای جلوگیری از تنهایی نوجوانان برنامه‌ریزی شده و توسط مادری با بازی «آمی آدامز» برای دخترش جوسی که توسط «میا تاریا» بازی می‌شود، خریداری خواهد شد. «آران مورفی» نقش «ریک» را بازی می‌کند که بهترین دوست و همسایه جوسی است.

فیلم Klara and the Sun

«داوی والر» (از مجموعه Mrs. America) پیش‌نویس اول فیلمنامه را نوشته و انتظار می‌رود که «تایکا وایتیتی» آن را بازنویسی کند. رمان «ایشیگورو» در ماه مارس سال 2021 منتشر شد و به رتبه سوم پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رسید.

«آران مورفی»، فرزند «کیلین مورفی»، با حضور رد فیلم کلارا برای اولین‌بار، تجربه بازیگری در یک فیلم بلند را خواهد داشت. او پیش از این، سابقه بازی در نمایشنامه «همنت» به کارگردانی «بوش موکارزل» و «بن کید» را در دوبلین، لندن و نیویورک داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین تجربه بازیگری فرزند کیلیان مورفی در فیلم Klara and the Sun چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *