جاناتان میجرز به یک سال مشاوره محکوم شد ؛ زندانی در کار نیست

« جاناتان میجرز » به اتهام حمله عمدی در درجه سوم و اتهام آزار و اذیت شدید در درجه دوم به یک سال برنامه مشاوره خشونت خانگی محکوم شد.

این حکم، روز دوشنبه یعنی تقریبا پنج ماه پس از محاکمه این بازیگر مشهور در مورد حمله به دوست دختر سابق‌اش، «گریس جباری» به طور رسمی اعلام و پس از مقصر شناخته شدن در حمله و آزار و اذیت، به یک سال مشاوره محکوم شد. در پی این محاکمه «دیزنی» و «مارول»، «جاناتان میجرز» را از نقش خود به عنوان «کانگ فاتح» در دنیای سینمایی «مارول» اخراج کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاناتان میجرز

«جباری» ادعا کرد که توسط «جاناتان» در پشت یک ماشین مورد حمله قرار گرفته است. طبق شهادت وی، این بازیگر مشهور زمانی که تلفن خود را بیرون آورد، او ناراحت شده و دید که «میجرز» به یک زن دیگر پیام می‌فرستد. همچنین، «جباری» ادامه داد که او تلفنش را به عقب کشیده و باعث شد که آسیب‌هایی مانند درد و کبودی به همراه انگشت شکسته، به او وارد شود.

دستگیری اولیه «جاناتان میجرز» تاثیر بدی در حرفه‌اش گذاشت. مهم‌تر از همه، سوالاتی راجع به آینده وی در دنیای سینمایی «مارول» ایجاد کرد. او به عنوان «کانگ فاتح» در فیلم‌ Ant-Man And The Wasp: Quantumania معرفی شده و قرار بود در فیلم Avengers: The Kang Dynasty در سال 2026 ایفای نقش کند.

جاناتان میجرز

فصل دوم سریال لوکی، آخرین حضور در نقش «کانگ فاتح» را به تصویر کشید. «کوین رایت»، تهیه کننده اجرایی سریال لوکی، پس از برخورد با واکنش «دیزنی+» به «TVLine» گفت:

این خبر دیوانه کننده بود، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من نمی‌دانم مردم درمورد چه چیزهایی صحبت می‌کنند و در ذهن آن‌ها چه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جاناتان میجرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Yahoo


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *