افشاگری: جنجال خداحافظی جرارد پیکه با کارت قرمز + [علت اخراج چه بود؟]

بعد از ویدیویی که جرارد پیکه از خود منتشر کرد و خبر خداحافظی جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، کارت قرمز گرفت.

خداحافظی جرارد پیکه با بارسا

شب گذشته بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. آن‌ها نیمه اول این بازی را با شکست به پایان بردند و تصمیمات داوری خصوصا در زمینه نشان دادن کارت زرد دوم به روبرت لواندوفسکی و اخراج او از زمین باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی کادر فنی و بازیکنان این تیم خطاب به داور صورت بگیرد.

اما علت اخراج جرارد پیکه چه بود؟ پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند.

جرارد پیکه چندی پیش با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، با بارسا خداحافظی کرد و فوتبال را کنار گذاشت. پیکه در توئیت خود نوشته بود:

به قول خود عمل می‌کنم و پس از بارسلونا برای هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت شدید شکیرا از رفتار پیکه

آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه ؛‌ بهتر که همه چیز تمام شد!

جرارد پیکه فوتبال را ترک کرد

خداحافظی جرارد پیکه با بارسا
ویدیوی خداحافظی جرارد پیکه با فوتبال

جرارد پیکه مدافع اسپانیایی با انتشار ویدیویی از بارسلونا خداحافظی کرد و اعلام نمود که روز شنبه برای آخرین بار در نیوکمپ بازی می‌کند.

این خبر کاملا غافلگیرکننده است. پیکه ویدیویی منتشر نمود و از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد. او اعلام نمود که بازی با آلمریا آخرین حضور او در نیوکمپ و با پیراهن بارسلونا خواهد بود.

ویدیوی خداحافظی جرارد پیکه با فوتبال و بارسا را تماشا کنید:

بیوگرافی جرارد پیکه

جرارد پیکه برنابئو زاده ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونا، بازیکن سابق فوتبال اهل اسپانیا است که در پست مدافع میانی بازی می‌کرد. وی اولین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به‌دست‌آورد.

جرارد پیکه در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در خبری ناگهانی اعلام کرد که در بازی روز شنبه مقابل آلمریا، برای آخرین‌بار در نیوکمپ بازی خواهد کرد. همچنین این بازیکن در بیانیه خود اشاره کرده‌است که:

دیر یا زود، به بارسا بر می‌گردم.

ویدیوی خداحافظی جرارد پیکه با فوتبال
بیوگرافی جرارد پیکه

بیشتر بخوانید:

جرارد پیکه با بارسا خداحافظی کرد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *