بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا در فیلم سینمایی رابطه از پوران درخشنده

اگر فیلم رابطه اثر پوران درخشنده با بازی خسرو شکیبایی را تماشا نموده و کنجکاو هستید بدانید علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا در این فیلم کیست، همراه ما باشید.

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا

علیرضا رضاییان نخستین بازیگر ناشنوا و بازیگر فیلم رابطه اثر پوران درخشنده، اکنون صاحب دو فرزند است. او بعد از آن فیلم، در اثر دیگری حضور نداشت. رضاییان در این فیلم با مرحوم خسرو شکیبایی همبازی بود.

بیشتر بخوانید:

غمگین ترین فیلم ها و سریال های ایرانی

بیوگرافی علیرضا رضاییان

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوای فیلم سینمایی رابطه از پوران درخشنده
فیلم رابطه پوران درخشنده

علیرضا رضاییان بازیگر فیلم رابطه متولد 1350 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او نخستین بازیگر ناشنوای ایران است و تنها در یک فیلم بازی کرده! رضاییان سال‌ها پیش ازدواج کرده و دو فرزند دارد و در یک کارگاه دوچرخه سازی کار می‌کند.

رضاییان تنها فعالیت بازیگری خود را در سال 1365 و در فیلم سینمایی رابطه به کارگردانی پوران درخشنده و بازیگری زنده یاد خسرو شکیبایی انجام داده است. وی در رابطه با نحوه انتخاب شدنش برای این فیلم می‌گوید:

سال 1364 خانوم درخشنده به مدرسه ما آمد و چند نفر را برای بازی انتخاب کرد و پس از صحبت‌ها و مشورت‌ها من رو برای بازی انتخاب کرد. به من گفت می‌تونی بازی کنی؟ و من هم جواب مثبت دادم و تقریبا یکسال تمرین کردیم. سپس فیلمبرداری را شروع کردیم که دو ماه طول کشید.

فیلم رابطه پوران درخشنده

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوای فیلم سینمایی رابطه از پوران درخشنده
فیلم رابطه پوران درخشنده

ناصر، نوجوانی ناشنوا و لال قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. پدر و خواهرش به او بی توجه‌اند و دل سوزاندن مادر به حال او بی فایده است. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است. اما پس از آن که معلمش او را در عدم برقراری رابطه با اطرافیان مقصر می‌داند به خود می‌آید. سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود.

رضاییان بازیگر فیلم رابطه در رابطه با صحنه‌ای از فیلم می‌گوید:

در صحنه‌ای از فیلم که تصادف ناصر رو بازی می‌کردم عینکم افتاد روی زمین و یک عابر از روی اون رد شد و شکست و فیلم برداری تا تعمیر عینک رو ناتمام گذاشت.
خسرو شکیبایی همیشه من رو تشویق می‌کردن که حرف بزنم و خجالت نکشم و اینقدر تکرار کرد تا من در همه جا راحت حرف می‌زدم.

عکس بزرگسالی ناصر در فیلم رابطه را ببینید:

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوای فیلم سینمایی رابطه از پوران درخشنده
عکس بزرگسالی ناصر در فیلم رابطه

بیشتر بخوانید:

علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *