خداحافظی محسن ابراهیم زاده ؛ مشکل حنجره علت دوری خواننده ایرانی از موسیقی

خداحافظی محسن ابراهیم زاده از خوانندگی. مشکل حنجره علت دوری خواننده ایرانی از موسیقی. در ادامه مطلب محسن ابراهیم زاده خداحافظی همراه فیگار باشید.

محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ شب گذشته در اجرای مراغه خود به مشکل جدی و حاد حجره‌اش اشاره کرد و گفت: بنظر می‌رسد که به اجبار باید حالا حالاها موسیقی را کنار بگذارم و تحت درمان برای حجره‌ام قرار بگیرم.»

خداحافظی محسن ابراهیم زاده

مشکل حنجره علت دوری خواننده ایرانی از موسیقی

محسن ابراهیم زاده خداحافظی, مشکل حنجره محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده خداحافظی, مشکل حنجره محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده

فیلم کامل ماجرای بیماری شوکه کننده محسن ابراهیم زاده تا خداحافظی از خوانندگی ببینید که از ساعاتی پیش در شبکه های مجازی خبرساز شده و با واکنش های زیادی همراه بوده است. فیلم کامل ماجرای بیماری محسن ابراهیم زاده تا خداحافظی از خوانندگی از زبان خودش و اظهاراتش را ببینید.

بیشتر بخوانید:

مشکل حنجره علت دوری خواننده ایرانی از موسیقی

فیلم منتشر شده از خداحافظی ابراهیم زاده از خوانندگی به علت مشکل حنجره بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداحافظی محسن ابراهیم زاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *