تئوری MCU درباره پایان Avengers 6 ؛ مارول چگونه پایان را اصلاح می‌کند؟

یک تئوری MCU درباره پایان Avengers 6 با پیشنهاد یک راه نشان می‌دهد که که لوکی می‌تواند با ناجی جهان چندگانه شدن، خودش را نجات دهد.

امکانش است که لوکی، خدای شیطنت، با نجات دنیای چندگانه در فیلم Avengers: Secret Wars خود را نجات دهد و قهرمان شود. طبق یک نظریه که Jaideco در Reddit ارائه کرده است، چندجهانی ناپایدار خواهد شد و واقعیت‌های مختلف برای تعیین سرنوشت خطوط زمانی مبارزه خواهند کرد.

تئوری MCU درباره پایان Avengers 6

این تئوری نشان می‌دهد که لوکی فرد مناسبی برای بازگرداندن نظم و ایجاد یک جدول زمانی جدید است. این جدول زمانی به قهرمانان مرده اجازه می‌دهد بازگردند و نقش‌های مهمی به چهار شگفت‌انگیز و مردان ایکس بدهند. با ایجاد یک نظریه جدید خدای شرارت، لوکی، ممکن است با نجات چندجهانی در فیلم Avengers: Secret Wars، خود را نجات دهد.

در حال حاضر لوکی عموماً به عنوان یک شخصیت مخرب دیده می‌شود، اما پیشرفت او در طول فصل اول سریال انفرادی خود نشان می‌دهد که قادر به تغییر است. همچنین، این چرخش طعنه آمیز در مسیر شخصیت در دنیای سینمایی مارول را به قهرمان تبدیل کرده است که جنگ‌های پنهان را متوقف می‌کند و واقعیت را در فاز 6 نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس

تئوری MCU درباره پایان Avengers 6
اصلاحیه پایان اونجرز 6

نظریه جدید درباره پایان Avengers 6 با عنوان Secret Wars

تئوری MCU درباره پایان Avengers 6
اصلاح پایان Avengers 6 توسط مارول

این نظریه برای اولین بار توسط Jaideco در Reddit ارائه شد، که در مورد داستان MCU Phase 5 حدس و گمان‌های خود را به اشتراک می‌گذارد. Jaideco پیشنهاد کرد که فیلم‌های منتهی به Avengers: The Kang Dynasty شاهد ناپایداری چندجهانی خواهند بود. این منجر به “تقابلی بین پایان بازی و جنگ داخلی بر روی استروئیدها” می‌شود، با قهرمانان و تبهکاران از واقعیت‌های مختلف که “تعیین می‌کنند که چه کسی کنترل را به دست می‌گیرد و بنابراین کدام خط زمانی بازیابی و کدامیک پاک خواهد شد.” در پایان، کسی برای بازگرداندن نظم باید جای خالی او که باقی مانده را پر کند. جیدکو پیشنهاد می‌کند که لوکی فرد مناسبی برای این کار است.

اصلاح پایان Avengers 6 توسط مارول

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تئوری MCU درباره پایان Avengers 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *