قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده منتشر شد +[جزئیات و خلاصه داستان]

به تازگی قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده منتشر شده است. این انیمیشن با استفاده از تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری ساخته شده و در ۲۶ قسمت آماده برای نمایش است.

سریال انیمیشن “آخرین فرستاده” داستان زندگی پیامبر اسلام (ص) را از زبان سلمان فارسی، یکی از صحابه ایرانی رسول اکرم (ص)، برای یک پسربچه از شهر “مداین” روایت می‌کند. در ادامه مطلب با خبر انیمیشن آخرین فرستاده همراه ما بمانید.

قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده

داستان انیمیشن آخرین فرستاده

به گزارش منابع خبری:

فیلمنامه این اثر بر اساس کتاب “فروغ ابدیت” آیت‌الله جعفر سبحانی نوشته شده و حجت‌الاسلام مظفر سالاری با استفاده از مشاوره و کارشناسی تاریخی و معارفی حجت‌الاسلام محمدحسین فکور و حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند آن را بازنویسی کرده است.

داستان این سریال از رویداد “عام‌الفیل” شروع می‌شود و با “فتح مکه” به پایان می‌رسد و در طول آن وقایعی مانند مبعث رسول اکرم (ص)، هجرت و جنگ‌های مهم دوران پیامبر (ص) مانند جنگ خندق بررسی می‌شود.

زمان پخش انیمیشن سریالی آخرین فرستاده

قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده
قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده

کارتون ایرانی آخرین فرستاده

شبکه جهانی سحر این سریال را در برنامه‌های خود قرار داده است تا تمامی مسلمانان جهان از هر نقطه‌ای بتوانند آن را تماشا کنند و هر هفته دنبال کنند. این انیمیشن برای اولین بار در جشنواره کن نمایش داده شد و در ادامه موفق به کسب عنوان انیمیشن برگزیده در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در مشهد مقدس و جایزه بهترین انیمیشن سه‌بعدی در جشنواره الغدیر در نجف اشرف شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قسمت اول انیمیشن سریالی آخرین فرستاده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *