شایعه: بازگشت عقرب مایکل ماندو در فیلمی از مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول

به تازگی شایعاتی مبنی بر بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده و بسیار جنجالی شده است.

با سر و صدای خبر بازگشت عقرب مایکل ماندو به مارول، شایعه شده است که مک گارگان ساخته مایکل ماندو در پروژه‌ای آتی در نقش اسکورپیون به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد.

شایعه بازگشت عقرب مایکل ماندو در فیلم اسپایدرمن با جنجال بسیاری مواجه شده و بازتاب بسیار گسترده‌ای داشته است.

بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول

به گفته اسکوپر مورد اعتماد MyTimeToShineHello، Mac Gargan Mando سرانجام به MCU بازمی‌گردد. این شایعه شش سال پس از اولین و تنها حضور ماندو به عنوان شخصیت شرور مورد علاقه طرفداران مرد عنکبوتی در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2017 منتشر شد. در حالی که اسکوپر فیلم MCU که اسکورپیون در آن بازخواهد گشت را فاش نمی‌کند، بهترین حدس مرد عنکبوتی 4 است که قبل از حملات WAG و SAG-AFTRA در مارول استودیو و سونی در حال ساخت بود.

بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول
بازگشت عقرب مایکل ماندو به مارول

بازگشت مایکل ماندو در نقش scorpion

بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول
بازگشت عقرب مایکل ماندو در فیلم اسپایدرمن

ماندو، که شاید بیشتر برای بازی در نقش ناچو وارگا در Better Call Saul شناخته می‌شود، به عنوان یک آنتاگونیست ثانویه برای مرد عنکبوتی در فیلم MCU 2017 ظاهر شد. او آخرین بار در صحنه پس از ساخت فیلم در مقابل آدریان تومز/ کرکس به کارگردانی مایکل کیتون در حال جویا شدن درباره هویت مخفی مرد عنکبوتی دیده شد. غیبت این شخصیت در فیلم‌های Spider-Man: Far From Home (2019) و Spider-Man: No Way Home (2021) مورد توجه طرفداران MCU یا Gargan قرار نگرفت.

ماندو با اشتراک‌گذاری مجدد پست‌هایی در فضای مجازی نشان می‌دهد که این بازیگر در ناامیدی طرفداران به دلیل عدم توسعه شخصیت برای گارگان شریک است.

بازگشت مایکل ماندو در نقش scorpion

بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول
بازگشت عقرب مایکل ماندو به مارول

مک دونالد “مک” گارگان که توسط نویسنده استن لی و هنرمند استیو دیتکو خلق شد، اولین بار در سال 1964 در مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 19 به عنوان یک محقق خصوصی که توسط سردبیر Daily Bugle جی. جونا جیمسون استخدام شده بود ظاهر شد تا یاد بگیرد که پیتر پارکر چگونه عکس می‌گیرد.

از مرد عنکبوتی. گارگان اولین بار به عنوان عقرب در مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 20 پس از انجام یک روش آزمایشی که او را با زره غیرقابل جابجایی با تم عقرب، حس عقرب پیشاشناختی، و قدرت، سرعت و استقامت مافوق بشری همراه کرد، وارد صحنه شد. متأسفانه، این روش گارگان را دیوانه کرد و او را به زندگی جنایتکارانه و برخوردهای مکرر با مرد عنکبوتی سوق داد. Spider-Man: Homecoming اولین حضور این شخصیت در یک فیلم لایو اکشن بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازگشت عقرب مایکل ماندو به دنیای سینمایی مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *