توافق رابرت داونی جونیور با مارول استودیوز برای پیوستن به MCU

اخیراً خبری درباره توافق رابرت داونی جونیور با مارول استودیوز منتشر شده که برای طرفداران MCU بسیار خوشایند خواهد بود. احتمالا رابرت داونی در پروژه جدید دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت.

طبق اخبار غیر رسمی، ممکن است فیلم‌های جدید انتقام جویان به یک فرمول آزمایش‌شده و قابل پیش‌بینی بازگردند. استودیوی «مارول» تمایل دارد که از عملکرد برجسته خود فاصله نگیرد و با بازگشت مرد آهنی به مارول این کار را انجام بدهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور رابرت داونی جونیور در فیلم جدید انتقام جویان

فیلم‌های «انتقام‌جویان» به سطح بالایی از موفقیت در دنیای سینمایی «مارول» دست پیدا کرده‌اند و تهیه‌کنندگان آن سعی دارند محتوای آن را به سطح بالاتری در فاز دو و سه برسانند. اطلاعات جدیدی از سمت رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شده که نشان می‌دهند استودیوی «مارول» در نظر دارد فیلمی با بازی «رابرت داونی جونیور» به عنوان «مرد آهنی» و «اسکارلت جوهانسون» به عنوان «بیوه سیاه» بسازد.

رابرت داونی جونیور

براساس گفته‌های یکی از منابع نزدیک به مجله «Variety»، در پشت صحنه یکی از فیلم‌های استودیوی «مارول»، بحث‌هایی درباره ساخت یک فیلم دیگر از «انتقام‌جویان» با حضور قهرمانان اصلی، مطرح شده است.

این موضوع نه تنها با برنامه‌های فعلی برای «Avengers: The Kang Dynasty» و «Avengers: Secret Wars» در تضاد است، بلکه شامل زنده شدن دو انتقام‌جوی برجسته نیز می‌شود که در «انتقام‌جویان: پایان بازی»، جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *