تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S مشخص شد

طبق گزارش‌های رسمی که از سمت رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شده، تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S در سال 2023 خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی Baldurs Gate 3 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، به صورت رسمی از وبسایت‌های انگلیسی زبان فاش شد و این بازی قرار است در تاریخ 6 دسامبر 2023 (15 آذر 1402) برای این کنسول عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای کنسول‌های Xbox Series X/S

در حال حاضر، بازی بالدورز گیت 3 برای کنسول «PlayStation 5» و کامپیوتر‌های شخصی موجود است؛ اما نسخه «Xbox» آن منتشر نشده و تا پیش از پایان سال 2023 میلادی عرضه می‌شود و کاربران کنسول ایکس باکس نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

بازی Baldur's Gate 3
بازی Baldur’s Gate 3

Baldur’s Gate 3، یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی «Larian Studios» ساخته و منتشر شد. بالدورز گیت 3، سومین قسمت اصلی از سری مجموعه بازی‌های محبوب Baldur’s Gate است که بر اساس سیستم نقش‌آفرینی «Dungeons & Dragons» اجرا می‌شود.

نسخه اولیه این بازی، در تاریخ 6 اکتبر 2020 (15 مهر 1399) برای سیستم عامل «macOS»، «ویندوز» و پلتفرم «Stadia» منتشر شد و تا تاریخ 3 آگوست 2023 (13 مرداد 1402) در دسترس بود. همچنین، نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی، در تاریخ 6 سپتامبر 2023 (15 مرداد 1402) منتشر شد و نسخه «macOS» نیز کمی بعد از آن، در تاریخ 22 سپتامبر 2023 (31 مرداد 1402) به انتشار رسید. این بازی برای داستان، گیم‌پلی و امکاناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته، تحسین منتقدان را برانگیخت.

این بازی، یک سیستم جستجوی انعطاف‌پذیر را با استفاده از رویکردهای متنوع برای حل بیشتر مأموریت‌ها پیاده‌سازی می‌کند. در بازی محبوب Baldur’s Gate 3، بازیکنان قادر خواهند بود تا هر شخصیت غیربازیکنی را بدون توجه به اهمیت آن‌ها، برای خط داستان حذف کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Baldur’s Gate 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *