معرفی فیلم بازی آسانسور ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم بازی آسانسور با هنرنمایی مگان بست یک اثر ترسناک و هیجان انگیز که به تازگی منتشر شده است. با معرفی فیلم بازی آسانسور همراه ما بمانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم Elevator Game 2023 شما را به تماشای تریلر این فیلم ترسناک دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی بازی آسانسور 2023 اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم سینمایی بازی آسانسور ( فیلم Elevator Game 2023 ) که توسط ربکا مک کندری ساخته شده است، در 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402) منتشر شد. فیلم Elevator Game به فارسی بازی آسانسور محصول کشور آمریکا در سال 2023 است و از شبکه Shudder به نمایش درآمد. ژانر فیلم Elevator Game 2023  ترسناک و هیجان انگیز و مدت زمان فیلم بازی آسانسور 1 ساعت و 32 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم بازی آسانسور و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم بازی آسانسور

معرفی فیلم بازی آسانسور
معرفی فیلم بازی آسانسور

موضوع فیلم سینمایی بازی آسانسور درباره مراسمی است که در آسانسور برگزار می‌شود و بازیکنان سعی می‌کنند با استفاده از مجموعه‌ای از قوانینی که به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند، به یک بُعد دیگر سفر کنند. در خلاصه فیلم سینمایی بازی آسانسور آمده است که خواهر رایان، پس از گم شدن چند ماهه‌اش، به اعتقاد خود معتقد است که یک بازی خطرناک آنلاین به نام “بازی آسانسور” عامل ناپدید شدن اوست.

خواهر رایان تصمیم می‌گیرد به گروه ارتباطی گردانندگان این بازی نفوذ کند. اما داستان فیلم بازی آسانسور به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه او با سوار شدن در آسانسور و رعایت قوانین خاصی، موجودی فراطبیعی به نام “زن طبقه پنجم” را بیدار می‌کند که پیامدهای ترسناکی را برای شرکت کنندگان به دنبال دارد.

بازیگران فیلم بازی آسانسور

از هنرپیشه های فیلم سینمایی بازی آسانسور می‌توانیم به مگان بست، آدام هرتیگ، جینو آنانیا، هیزل والاس و وریتی مارکس اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم بازی آسانسور را بخوانید.

مگان بست در فیلم بازی آسانسور

معرفی فیلم بازی آسانسور
معرفی فیلم بازی آسانسور

مگان بست، یک هنرپیشه و خواننده معروف آمریکایی است. او در ۲۲ آگوست ۱۹۸۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. او از جوانی علاقه‌مند به هنر و سرگرمی بود و در طول دوران دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی شرکت می‌کرد. مگان بست در سال ۱۹۹۳ با بازی در سریال تلویزیونی “Saved by the Bell: The New Class” به شهرت رسید و این نقش، او را به عنوان یکی از صورت‌های جدید این سریال معرفی کرد.

او در این سریال تا سال ۱۹۹۴ بازی کرد و توانست دیده شود و پس از این نقش، مگان بست در چندین فیلم و سریال دیگر حضور داشت. او در سال ۱۹۹۸ در فیلم “I Still Know What You Did Last Summer” و در سال ۲۰۰۰ در فیلم “Bring It On” به ایفای نقش پرداخت. این فیلم‌ها موجب شناخت بیشتر او در صنعت سینما شدند. علاوه بر بازیگری، مگان بست همچنین به عنوان یک خواننده فعالیت می‌کند. او چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است و توانست با آهنگ‌هایش در جدول‌های موسیقی آمریکا موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند.

آدام هرتیگ در فیلم بازی آسانسور

معرفی فیلم بازی آسانسور
معرفی فیلم بازی آسانسور

آدام هرتیگ، یک بازیگر و کمدین مشهور است. او در تاریخ ۲۴ آوریل ۱۹۶۶ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و از جوانی علاقه زیادی به عرصه هنر داشت و در طول دوران دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. آدام هرتیگ در سال ۱۹۸۴ با شروع حضور در برنامه تلویزیونی “Saturday Night Live” به شهرت رسید.

این برنامه محبوب و کمدی، او را به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن معرفی کرد. او در این برنامه تا سال ۱۹۹۵ حضور داشت و با اجرای شخصیت‌های خنده‌دار و توانایی‌های کمدی خود، جمعیت زیادی را به خود جذب کرد. پس از موفقیت در “Saturday Night Live”، آدام هرتیگ در چندین فیلم کمدی و سریال تلویزیونی حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ در فیلم “Billy Madison” و در سال ۱۹۹۸ در فیلم “The Waterboy” به ایفای نقش پرداخت. این فیلم‌ها موجب شناخت بیشتر او در عرصه سینما شدند.

جینو آنانیا در فیلم بازی آسانسور

معرفی فیلم بازی آسانسور
معرفی فیلم بازی آسانسور

جینو آنانیا، یک بازیگر و کمدین مشهور است. او در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۱۹۷۸ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد و از جوانی به هنر علاقه‌مند بود و در طول دوران دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی شرکت می‌کرد. جینو آنانیا در سال ۲۰۰۳ با شروع حضور در برنامه تلویزیونی “Saturday Night Live” به شهرت رسید. این برنامه محبوب و کمدی، او را به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن معرفی کرد. او در این برنامه تا سال ۲۰۰۶ حضور داشت و با اجرای شخصیت‌های خنده‌دار و توانایی‌های کمدی خود، جمعیت زیادی را به خود جذب کرد.

نقد فیلم سینمایی بازی آسانسور

معرفی فیلم بازی آسانسور
معرفی فیلم بازی آسانسور

فیلم بازی آسانسور با وجود همه خوبی ها، به عنوان یک فیلم متوسط شناخته می‌شود. بازی آسانسور تا حدودی سرگرم‌کننده و هوشمند است، اما نمی‌تواند به عنوان یک شاهکار اصلی تلقی شود. بازی آسانسور یکی از بازی‌های جذاب با تئوری جالب است که برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز و تا حدودی ترسناک است.

ایده این بازی بر اساس تئوری‌هایی است که با استفاده از برخی اعداد، امکان ورود به دنیاهای مجازی را فراهم می‌کنند. اولین بار این بازی در سال ۲۰۱۳ پس از مرگ یک مسافر در هتل سیسیل مطرح شد. بر اساس ضبط‌های دوربین‌های مداربسته در هتل، شخصی قبل از ورود به آسانسور رفتارهای عجیبی داشت. نمرات فیلم بازی آسانسور منتشر شده است و این فیلم توانست که امتیاز IMDB : 5.5 را دریافت کند.

تریلر فیلم Elevator Game 2023

تیزر فیلم بازی آسانسور به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی بازی آسانسور را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی بازی آسانسور

این فیلم با توجه به ژانری که دارد می‌تواند میان طرفداران خودش جذابیت خوبی داشته باشد. اما روایت ضعیفش از داستان گیرایی متوسطی دارد. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم بازی آسانسور اقدام کنید.

دانلود فیلم Elevator Game 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم بازی آسانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *