معرفی سریال ترکی آلبوم خانوادگی (Aile Albümü) + داستان و بازیگران

آسلیهان مالبورا به عنوان پارتنر آکین آکینوزو در جدیدترین سریال انتخاب شد. سریال ترکی آلبوم خانوادگی (Aile Albümü) به کارگردانی زینب گونای تان ساخته می‌شود.

طبق گزارش بیرسن، آسلیهان مالبورا (Aslihan Malbora) به عنوان پارتنر آکین آکینوزو (Akın Akınözü) در سریال آلبوم خانوادگی انتخاب شد. در این سریال آکین آکینوز نقش کیلیچ را ایفا خواهد کرد. شرکت O3 Medya، تهیه کنندگی سریال را برعهده دارد. هنوز کانال پخش و دیگر جزئیات سریال اعلام نشده است!

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

سریال ترکی آلبوم خانوادگی

کارگردانی این درام بر عهده زینب گونای است. زینب گونای تان (Zeynep Günay Tan؛ زاده ۱۹۷۵) کارگردان فیلم و سریال اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

سال‌های از دست رفته (Kaybolan Yıllar)، آشیانه گرگ‌ها: کمین (Kurtlar Vadisi Pusu)، روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman ki)، گمشده (Kayıp)، اسم من گل‌تپه است (Benim Adım Gültepe)، ماه‌پیکر (Muhteşem Yüzyıl Kösem)، عروس استانبول (İstanbullu Gelin)، دردسر ساز (Arıza)، سریال اینترنتی کلوپ (Kulüp) و… از جمله آثاری هستند که این کارگردان پیشتر در کارنامه خود داشته است.

بازیگران سریال ترکی آلبوم خانوادگی

آکین آکینوزو (Akın Akınözü)

بازیگران سریال ترکی آلبوم خانوادگی

ثریا آکین آکینوزو (Süreyya Akın Akınözü) متولد ماه سپتامبر 1990 در ترکیه است. این بازیگر بعد از ایفای نقش در سریال محبوب هرجای (Hercai) به شهرت رسید. نخستین حضور او به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی آزریل و در نقش پشتیبان با نام غفور بود. این فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شد.

آکین در اولین حضور تلویزیونی خود، با زینب گون‌آی‌تان، کارگردان سریال آلبوم خانوادگی همکاری کرد.؛ او در مجموعه تلویزیونی ماه‌پیکر به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۱۵ نقش مکمل ایوان علی را در این سریال بازی کرد. این مجموعه تلویزیونی در حقیقت ادامه سریال حریم سلطان بود و بازیگران بسیار معروفی نظیر نورگل یشیلچای، برن سات، کادیر دوغلو، اکین کوچ و بسیاری دیگر در آن حضور داشتند.

در سال ۲۰۱۷ در نخستین بازیگری به‌عنوان نقش اصلی با نام مراد اصلان در مجموعهٔ تلویزیونی خانواده اصلان (Aslan Ailem) حضور پیدا کرد. در نهایت وی در سال ۲۰۱۹ در معروف‌ترین مجموعه تلویزیونی خود به‌نام هرجایی (Hercai) در نقش میران اصلان‌بی حضور پیدا کرد که نه تنها برای او جوایز متعددی را به همراه داشت، بلکه به شهرت وی بسیار کمک کرد.

آسلیهان مالبورا (Aslihan Malbora)

بازیگران سریال ترکی آلبوم خانوادگی

آسلیهان متولد ۷ نوامبر ۱۹۹۵ در ترکیه است. شاید اکثریت او را با نقش لیلا در سریال سه قرون به خاطر داشته باشند. بعد از این سریال نیز در سریال “آشفته” (Darmaduman) به هنرنمایی پرداخت. دوبله فارسی این سریال با نام “نسل سوم” از شبکه ام بی سی پرشیا نمایش داده شد.

آسلیهان که یکی از چهره‌های جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ترکیه است به نظر می رسد که در آینده در فیلم و سریال های زیادی دیده خواهد شد. از دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشت و سپس بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه استانبول در آکادمی خانه هنر به آموزش و تمرین بازیگری پرداخت.

در سال ۲۰۱۷ نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با سریال “عشق چه کارها که نمی کنه” در نقش زینب در کنار بازیگرانی از جمله یوسف چیم، اجم چالیک و سرن شیرینچه شروع کرد. آشفته (Darmaduman)، سه قرون (Üç Kuruş)، Oluversin Gari، همه جا تو! (Her Yerde Sen)، Gel Dese Aşk، گریه نکن مادر (Ağlama Anne)، سلطان قلبم (Kalbimin Sultanı)، عشق چه کارها که نمی‌کند (Seven Ne Yapmaz)، تاثیرگذار (Etkileyici)، تابستان گذشته (Geçen Yaz) و… از جمله آثار او هستند.

سوالات متداول

زمان پخش سریال ترکی آلبوم خانوادگی مشخص شده است؟

این سریال هنوز در مرحله فیلمبرداری است و روز پخش سریال ترکی آلبوم خانوادگی مشخص نیست. اما درباره ساعت پخش سریال آلبوم خانوادگی می‌توان گفت که هر روز و از هر کانالی که پخش شود، ساعت 21:30 زمان پخش آن است.

داستان سریال ترکی آلبوم خانوادگی درباره چیست؟

داستان سریال درباره یک ماجرای عاشقانه خواهد بود.

ژانر سریال آلبوم خانوادگی چیست؟

درام، عاشقانه

بازیگران سریال ترکی Aile Albümü مشخص است؟

فعلا با آکین آکینوزو (Akın Akınözü) و آسلیهان مالبورا (Aslihan Malbora) قرارداد بسته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *