تریلر فیلم The Kitchen منتشر شد

کمپانی «نتفلیکس» تریلر فیلم The Kitchen منتشر کرد. این تریلر سکانس‌هایی جذابی در شهری ویران نشان می‌دهد و تماشاگران را به یک سفر هیجان‌انگیز دعوت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب سرویس استریم «نتفلیکس»، مجموعه‌ای از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی گوناگون بوده که توانسته مخاطبین را با هر سلیقه‌ای جذب کند. تریلر فیلم آشپزخانه توانست نظر تماشاگران را جلب کند و به یکی از شگفتی‌های جدید نتفلیکس تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The Kitchen

پروژه‌ جدید پلتفرم نتفیلیکس، که The Kitchen (آشپزخانه) نام دارد، در دنیای پادآرمان‌شهری (یک شهر ویرانه) روایتی از داستانی اکشن و تنش‌زا را به کارگردانی «کیبوه تاوارس» و «دنیل کالویا» ارائه داده است.

فیلم جذاب The Kitchen، در شهر لندنی فروپاشیده و پر هرج و مرج جریان دارد؛ جایی که حزب قدرتمندی کنترل شرایط را به دست گرفته و طبقه پائین و فقیر جامعه دوران مشقت‌باری را تجربه می‌کند. افراد این شهر مجور شدند در مکانی به نام آشپزخانه زندگی کنند. این موقعیت باعث تقابل خونین میان ساکنین شهر و نیروهای پلیس می‌شود و به اتفاقات غیرمنتظره‌ای منجر خواهد شد.

«دنیل کالویا»، بازیگر شناخته شده هالیوودی، اعلام کرد که آن‌ها از سال 2014 مشغول به تولید این پروژه بوده‌اند و این سریال به یک رویای طولانی مدت برای او و همکارانش تبدیل شده بود. تاریخ پخش The Kitchen برای 15 ژانویه 2024 (25 دی 1402) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Kitchen چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *