تریلر فیلم In The Land Of Saints And Sinners منتشر شد

صبح امروز اولین تریلر فیلم In The Land Of Saints And Sinners به صورت رسمی منتشر شده که نقش «لیام نیسون» را در آن به تصویر کشیده است.

فیلم در سرزمین قدیسان و گناهکاران یک فیلم مهیج و ایرلندی به کارگردانی «رابرت لورنز» است و «لیام نیسون» نقش اصلی را در آن ایفا می‌کند. همچنین امروز تریلر فیلم در سرزمین قدیسان و گناهکاران منتشر شده که نیم‌نگاهی از داستان این فیلم را به تماشاگران نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم In The Land Of Saints And Sinners

فیلم سینمایی در سرزمین قدیسان و گناهکاران داستان مردی ایرلندی به نام فینبار را دنبال می‌کند که پس از سال‌ها گناه و خشونت، حالا به دنبال رستگاری است. تریلری که چندی پیش از این فیلم منتشر شد نشان می‌دهد که «فینبار مورفی»، در تپه‌های ایرلند، چند نفر را به قتل رسانده است؛ اما همچنان به دنبال رستگاری خواهد رفت، در حالی که یک شخص از گذشته‌اش به دنبال اوست و برای او اهداف خبیثانه‌ای را در پیش دارد.

فیلم سینمایی در سرزمین قدیسان و گناهکاران به نویسندگی «مارک مایکل مک‌نالی» و «تری لئون» و کارگردانی «رابرت لورنز» ساخته شده که نقش اصلی داستان را «لیام نیسون» بازیگری می‌کند. «کران هایندز»، «دزموند ایستوود»، «کانر مک‌نیل»، «کری کوندان» و «سیموس اوهارا» هم در این فیلم حضور دارند. تاریخ اکران رسمی این فیلم مهیج در تاریخ 29 مارس 2024 میلادی (10 فروردین 1403) قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم In The Land Of Saints And Sinners چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *