نخستین تصاویر مایکل داگلاس در سریال Franklin منتشر شد

سریال Franklin یکی از مهم‌ترین آثار سال جاری است که بلاخره نخستین تصاویر «مایکل داگلاس» در قامت «بنجامین فرانکلین» منتشر شد.

این سریال درام و تاریخی هشت قسمتی، قرار است بهار امسال توسط شبکه Apple TV+ نمایش داده شود. شبکه «اپل تی‌وی پلاس» از اولین تصاویر از »فرانکلین» به رهبری «مایکل داگلاس» پرده برداری کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین تصاویر مایکل داگلاس در سریال Franklin منتشر شد

تیزری از اپل به انتشار رسید که تصاویر جدیدی از بازیگری «مایکل داگلاس» در نقش «بنجامین فرانکلین» در سریال فرانکلین (Franklin) را منتشر کرده است. این سریال درام، با هشت اپیزود، داستان هیجان‌انگیز یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ، یعنی «بنجامین فرانکلین»، دانشمند و سیاستمدار و یکی از بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا را به تصویر می‌کشد. h,  در سن 70 سالگی، بدون داشتن تحصیلات دیپلماتیک، موفق شد رژیم سلطنتی فرانسه را متقاعد کند تا آزمون پشتوانه آمریکا را امضاء کند. او هشت سال به عنوان نماینده کشورش در فرانسه خدمت کرد.

علاوه بر این، اپل اولین تصاویر از بازیگر «جیک جیلنهال» در مینی‌سریال «بی‌گناه فرضی» (Presumed Innocent) را که به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «دیوید ای. کلی» است، به انتشار رساند. داستان این سریال درباره یک دادستان است که به عنوان مظنون اول یک پرونده قتل در نظر گرفته می‌شود.

بازیگران دیگر این سریال شامل «روث نگا»، «بیل کمپ»، «الیزابت مارول»، «رناته رینزوه» و «پیتر سارزگارد» خواهند بود. همچنین، اپل تیزری از سریال‌های دیگری مانند «بانوی درون دریاچه» (The Lady In the Lake) با بازی «ناتالی پورتمن» و «ظاهر جدید» (The New Look) و سایر عناوین تلویزیونی خود را برای ماه‌های آتی معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «مایکل داگلاس» در نقش «بنجامین فرانکلین» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *