پوستر رسمی بخش دوم فصل 2 سریال Invincible منتشر شد

پوستر جدیدی از قسمت دوم فصل دوم سریال Invincible روی Prime Video منتشر شد. همچنین ماه آینده قسمت‌های جدید این سریال ابرقهرمانی منتشر می‌شود.

سریال انیمیشنی ابرقهرمانی Invincible از Prime Video ماه آینده با قسمت‌های جدید بازمی‌گرد. فصل دوم این سریال در نوامبر 2023 (آبان 1402) آغاز شد و قسمت دوم آن قرار است در 14 مارس 2024 (24 اسفند 1402) پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر رسمی بخش دوم فصل 2 سریال Invincible به انتشار درآمد

سریال ابرقهرمانی Invincible در ابتدا شخصیت «مارک گریسون» (استیون ین) یک نوجوان 18 ساله که پدرش یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان است را دنبال می‌کند. او علیرغم اعتقادات قبلی خود در مورد پدرش، به زودی متوجه می‌شود که پدرش قهرمانی نیست که او قبلاً فکر می‌کرد؛ زیرا او قدرت‌های خود را توسعه می‌دهد.

فصل 2، پس از خیانت «نولان» (جی کی سیمونز) در پایان فصل 1 شروع می‌شود. «مارک» هنوز در حال کنار آمدن با این ماجرا است؛ اما تلاش می‌کند تا زندگی خود را اصلاح کرده و در عین حال با تهدیدات جدیدی روبرو شود. در قسمت دوم، «مارک» با یک اولتیماتوم تهدید‌کننده زمین از «جنرال کرگ» (کلنسی براون) روبرو می‌شود که بعد از آن، شخصیت‌های منفی کلیدی وارد ترکیب می‌شوند.

Invincible توسط «رابرت کرکمن» و با همکاری سازندگان «کوری واکر» و «رایان اوتلی» ساخته شد. این سریال از مجموعه کتاب‌های کمیک این سه نفر به همین نام اقتباس شده بود. بازیگران فصل 2 این سریال شامل «استرلینگ کی براون»، «تاتیانا ماسلانی»، «دیوید دیگز»، «پیتر کالن»، «کلیف کورتیس»، «کالیستا فلاکهارت»، «اسکات مک‌نیری»، «لی تامپسون»، «جاش کیتون» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بخش دوم از فصل 2 سریال Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *