تریلر گیم‌پلی شخصیت اد در بازی Street Fighter 6 منتشر شد

«کپکام» به تازگی تریلر گیم‌پلی شخصیت اد (Ed) در بازی Street Fighter 6 را منتشر کرد و ظاهر این شخصیت توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است.

مبارزی با قدرت روانی بالا برای دومین بار به بازی بازمی‌گردد و یک مرحله کاملاً جدید را با خود به همراه دارد. به نظر می‌رسد که آزمایشگاه ویران‌شده بقایای یکی از پایگاه‌های شادالو M. Bison در پی درگیری عظیم خیر و شر باشد. گویا در این تریلر تعدادی انگشت‌شماری ایسترگ‎‌ وجود دارد که شامل ظروف شیشه‌ای با بدنه‌هایی شبیه به کلاه قرمز نمادین Seth و M. Bison می‌‎شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر گیم‌پلی شخصیت اد در بازی Street Fighter 6

«تاکایوکی ناکایاما»، کارگردان بازی Street Fighter 6، در حین ارزیابی بازیکنان تازه‌وارد، جزئیات کمی را برای تمرین و تمرکز بازیکنان این بازی اضافه می‌کند.

او درباره شخصیت اد می‌گوید:

«اد» یک بوکسور پرسرعت است؛ ما نیمه‌پایینی او را طوری طراحی کردیم که بتوانید به وضوح حرکات پاهای زیرکانه او را ببینید و کمی حجم به قسمت بالایی بدنش اضافه کنید تا ضربات مشت‌هایش تأثیرگذار به نظر برسد.

 

«اد» در بازی SF5 طراحی شد و شخصیت نسبتاً ساده‌تری برای استفاده بوده و برای بازیکنان جدید جذاب‌تر است. Street Fighter 6 دارای دو طرح کنترل برای همه شخصیت‌ها، به صورت کلاسیک و مدرن بوده؛ بنابراین بازیکنان به این فکر می‌کنند که «اد» دقیقاً از چه نوع ورودی‌هایی در سبک کلاسیک خود استفاده خواهد کرد.

«اندی وانگ»، مدیر ارشد اجتماعی و اجتماعی «کپکام»، درباره ورودی‌های شخصیت «اد» گفته است:

ما تصمیم گرفتیم ورودی‌های ساده‌شده‌اش را حفظ کنیم و آنها را در کنترل‌های مدرنش بگنجانیم و در عین حال ورودی‌های گسترده‌تری برای کنترل‌های کلاسیک او ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گیم‌پلی شخصیت اد در Street Fighter 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *