تریلر انیمه Night of the Living Cat منتشر شد

با یک غافلگیری جذاب، تریلر انیمه Night of the Living Cat به انتشار رسید که موضوع آن در یک آخرالزمان گربه‌ای رخ می‌دهد و این تریلر مورد استقبال طرفداران انیمه قرار گرفت.

نویسنده مانگای Night of the Living Cat که «هاکمن» (Hawkman) نام دارد، با این ایده دیوانه‌وار، اثری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خلق کرده است. آغاز این ماجرا در سال 2020 بوده و پس از 4 سال، انیمه منحصر به فرد خود را به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Night of the Living Cat

این انیمه، درباره دنیایی است که گربه‌ها به طور ناگهانی به مردم حمله کرده و آن‌ها را به هم‌نوع خود تبدیل می‌کنند. Night of the Living Cat تلاش دارد تا ژانر ترس و کمدی را در قالب یک داستان آخرالزمانی، با حضور گربه‌هایی که در عین حال دوست‌داشتنی، اما برای مردم ترسناک هستند به تصویر بکشد.

نویسنده Night of the Living Cat در مورد داستان انیمه گفت:

یک ویروس به سراسر جهان پخش شده و همه انسان‌ها را به موجودات وحشی با پوست‌های پشمی، به اصطلاح گربه، تبدیل کرده است. تنها چند بازمانده از انسان‌ها در گوشه‌های تاریک زمین پناه برده و در مقابل گروه گربه‌ها مبارزه می‌کنند. «کوناگی»، مردی بدون یادآوری گذشته‌اش، اما با دانش عمیقی از گربه‌ها، در تلاش است تا با استفاده از هوش و اراده خود، زنده بماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انیمه Night of the Living Cat چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *