تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Outlaws مشخص شد

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Outlaws (قانون شکنان) با حضور «کریستوفر واکن» در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به انتشار رسید.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Collider»، این اثر کمدی و هیجان‌انگیز که توسط «استیون مرچنت» کارگردان برنده جایزه، ساخته و بازی شده و با ترکیب یکتای خود از طنز و تعلیق، به سرعت در میان طرفداران محبوبیت یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Outlaws مشخص شد

تمام پنج قسمت از فصل جدید، در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و شمال اروپا در دسترس قرار خواهند گرفت و به مزایای متنوعی که اعضای Prime از آن بهره می‌برند، اضافه خواهد شد.

سریال قانون شکنان داستان یک گروه متنوع از غریبه‌ها را روایت می‌کند که مجبور می‌شوند تا یک حکم اجتماعی را در شهر بریستول اجرا کنند. در این فصل، درام به شدت به اوج می‌رسد. در حالی که رئیس جنایت، «دین» (که توسط «کلاس بانگ» از خواهران بد بازی می‌شود)، در پشت زندان برای محاکمه ایستاده و گروه ممکن است فرصتی برای شروعی دوباره در زندگیشان داشته باشند.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Outlaws

با بازگشت ناگهانی یکی از اعضای گروه و باز کردن یک راز مرگبار، زندگی آن‌ها را دوباره در تلاطم می‌اندازد. پس از اتمام یک شکار قتل، آن‌ها مجبور می‌شوند روابط پیچیده و اشتباهات گذشته خود را بررسی کنند تا قبل از اعلام حکم دین، بی‌گناهی خود را ثابت کرده و احتمالا او را برای انتقام آزاد کنند.

این سریال در تاریخ 31 مه 2024 (11 خرداد 1403) به انتشار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Outlaws چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *