بازیگران فیلم Under The Stars مشخص شدند

به تازگی، خبری درباره این موضوع که بازیگران فیلم Under The Stars یا همان زیر ستاره‌ها مشخص شده‌اند، به انتشار رسیده که در ادامه به معرفی بازیگران این فیلم خواهیم پرداخت.

در حال حاضر فیلم زیر ستاره ها در ایتالیا در حال فیلمبرداری است. این اثر داستان یک نویسنده عاشقی را روایت می‌کند که در رابطه‌ای بی‌احساس گیر کرده و وقتی او به ایتالیا می‌رود تا برای کار خوده ایده بگیرد، به طور غیرمنتظره عشق زندگی‌اش را پیدا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Under The Stars

کارگردانی فیلم Under The Stars را «میشل دانر» بر عهده دارد و «ویکتوریا وینوسا» نویسنده این فیلم است. بازیگران برجسته این فیلم می‌توان به «تونی کولت»، «اندی گارسیا»، «الکس پتیفر» و «اوا دی دومینیسی» اشاره کرد.

بازیگران فیلم Under The Stars

از دیگر عوامل این فیلم شامل «پیا پاتاتیان» به عنوان تهیه‌کننده «کریستین مرکوری»، «رومن ویاریس» از شرکت «کاپستون»، «لئوناردو ماریا»، «دل وکیو»،  «ژسیکا میشل سرفاتی»، «داویده مرتی»، «گری همیلتون» و «یینگ یه» از شرکت «آرکلایت فیلمز»، و «جیان جی فوشینی» از شرکت «برندوز فیلمز» به عنوان تهیه کنندگان اجرای این فیلم نام برد. تولید این فیلم در حال حاضر در پوگلیا ایتالیا صورت می‌گیرد و ادامه فیلمبرداری آن در لندن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم Under The Stars چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *