روز و ساعت پخش سریال چشم بندی 2 از شبکه سه سیما + [خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال چشم بندی 2 که از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید، مشخص شد. این سریال با بازی حمید لولایی در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است.

روز و ساعت پخش سریال چشم بندی 2

سریال چشم بندی، محصول جدید شبکه‌ سه سیما است. محصولی کمدی که قرار است هر شب از این شبکه به نمایش درآید. سریال «چشم‌ بندی» در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی به تهیه کنندگی سلیم ثنائی ساخته شده است. شاهد احمدلو کارگردان و امیر ابیلی سرپرست نویسندگان چشم بندی هستند.

جواد رضویان، حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قاعدی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

پخش فصل دوم این سریال از جمعه پنجم خرداد ماه آغاز شده است. چشم بندی مجموعه جدید شبکه سوم سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی ج. ا. ا و صندوق تامین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی ساخته شده است.

روز پخش سریال چشم بندی 2 : هر شب

ساعت پخش سریال چشم بندی 2 : ساعت 19:45

تکرار سریال چشم بندی دو : ساعات 24:00، 9:35 و 14:15

روز و ساعت پخش سریال چشم بندی 2
زمان پخش سریال چشم بندی دو

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است. از بازیگرانی که در این سریال بازی کردند می‌توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی اشاره کرد.

داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را به تصویر می کشد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی مالک اصلی کارخانه است که آن را به دو دامادش داده، قصه این سریال از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع می‌شود و به مرور به سمت جدال میان او و عمه ناهید می‌رود.

خلاصه داستان سریال چشم بندی

خلاصه داستان سریال چشم بندی
خلاصه داستان سریال چشم بندی

سریال چشم بندی در فصل اول، داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را روایت کرد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی، آن را به دو دامادش داده بود. ماجرای چشم بندی از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع شد و به مرور به سمت جدال بین او و عمه ناهید رفت. حالا در فصل دوم چند شخصیت به سریال اضافه شده‌اند و داستان‌های جدیدی با خود دارند.

  • زمان پخش سریال چشم بندی دو : از پنجم خردادماه
  • روز پخش سریال چشم بندی 2 : هر شب
  • ساعت پخش سریال چشم بندی 2 : ساعت 19:45
  • تکرار سریال چشم بندی دو : ساعات 24:00، 9:35 و 14:15

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *