نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Expend4bles منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

به تازگی نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Expend4bles در فضای مجازی به انتشار رسیده که  از بازخوردهای متفاوتی برخوردار بوده است.

اخیرا تریلر سینمایی Expend4bles با عنوان اولین تریلر فیلم Expend4bles منتشر شده و تریلر اول فیلم سینمایی بی‌ مصرف‌ ها ۴ که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌هاست بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Expend4bles

نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Expend4bles
اولین تریلر فیلم Expend4bles

بی‌مصرف‌ها ۴ یا The Expendables 4 یک فیلم اکشن آمریکایی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ به کارگردانی اسکات وا با فیلمنامه اسپنسر کوهن، مکس آدامز و جان جوزف کانولی است. این چهارمین قسمت از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها و دنباله‌ای بر بی‌مصرف‌ها ۳ (۲۰۱۴) محسوب می‌شود، فیلمنامه این پروژه بر اساس شخصیت‌های دیوید کالاهام ساخته شده‌است.

بازیگران اصلی این فیلم جیسون استاتهام، فیفتی سنت، مگان فاکس دولف لاندگرن، تونی جا، ایکو اویس، رندی کوچار، جیکوب اسکیپیو، ادی هال، لوی ترن، اندی گارسیا و سیلوستر استالونه هستند. این فیلم در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ اکران خواهد شد.

تریلر اول فیلم سینمایی بی‌ مصرف‌ ها ۴

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی Expend4bles را ببینید:

این فیلم یک جنگ هسته‌ای بین روسیه و ایالات متحده را به تصویر می‌کشد که گروه بی‌مصرف‌ها در این جریان حضور دارند. در مارس سال ۲۰۱۴، پیرس برازنان اظهار داشت که با تهیه‌کننده آوی لرنر برای بازی در قسمت چهارم فیلم توافق کرده‌است. که این همکاری لغو شد. در آوریل همان سال، سیلوستر استالونه اولین انتخاب خود را برای شخصیت شرور جک نیکلسون را معرفی کرد، در حالی که به علاقه خود برای متقاعد کردن کلینت ایستوود برای پیوستن به تولید اشاره کرد.

در ژوئن ۲۰۲۰، ژان-کلود ون دام علاقه خود را برای بازگشت به این مجموعه فیلم ابراز کرد و ایده خود را برای بازی در نقش کلود ویلین، برادر شخصیت شرور او، ژان ویلن، از فیلم بی‌مصرف‌ها ۲ به صورت علنی مطرح کرد. ولی این طرح با موافقت روبه‌رو نشد. کمپانی‌ها همچنین فاش کردند که پاتریک هیوز به عنوان کارگردان قسمت چهارم باز خواهد گشت.

در نوامبر ۲۰۲۰، رئیس رسانه هزاره، جفری گرینشتاین، اظهار داشت که استودیو پس از تاخیرهای مختلف در صنعت در سراسر جهان به دلیل دنیاگیری کووید -۱۹ به کار روی بی‌مصرف‌ها ۴ را ادامه می‌دهد. در آگوست ۲۰۲۱، هالیوود ریپورتر گزارش داد که اسکات وا فیلم را کارگردانی می‌کند و جایگزین هیوز می‌شود. در سپتامبر ۲۰۲۱، اندی گارسیا در نقش مأمور سی‌آی‌ای به گروه بازیگران این فیلم پیوست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *