بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان

تصاویری از بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک ؛ از هانده ارچل تا سرنای ساریکایا، جمره بایسل و نسلیهان آتاگول را در این نوشتار تماشا کنید.

بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

زیباترین بازیگران زن ترکی

در سایت فیگار می‌توانید با بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ترکی به ترتیب سال و دسته‌بندی‌های مختلف آشنا شوید. در نوشتار بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک همراه ما باشید.

موبایل گران هانده ارچل

موبایل گران هانده ارچل
موبایل گران هانده ارچل

هانده ارچل چهره‌ای خندان و جذاب دارد و از اولین سال ورودش به دنیای هنر تا کنون، می‌توان تغییرات فیزیکی او را مشاهده کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می‌شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر داشته است.

او در 24 نوامبر سال 1993 در شهرستان “باندیرما” استان بالیک اسیر به دنیا آمد. مادر او که آیلین نام داشت، از بیماری سرطان رنج می‌برد و سرانجام در 2019 از دنیا رفت. پدر هانده هنوز در “باندیرما” زندگی می‌کند. هانده کماکان در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان استانبول، در رشته هنرهای سنتی ترکیه دانشجو است.

موبایل لاکچری جمره بایسل

موبایل لاکچری جمره بایسل
موبایل لاکچری جمره بایسل, بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

جمره بایسل (به ترکی: Cemre Baysel) (زاده ۶ فوریه ۱۹۹۹ در ازمیر) بازیگر جوان ترک است. اولین بازی تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال دریای سبز انجام داد.

او اولین بازی تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال دریای سبز انجام داد. سپس در سال ۲۰۱۷ در سریال بی نشان‌ها ظاهر شد و در سریال درام تاریخی پایتخت:عبدالحمید در نقش فیروزه بازی کرد. در سال ۲۰۲۱ او به عنوان زن اصلی در سریال کمدی عاشقانه بازی بخت در مقابل آیتاچ شاشماز انتخاب شد.

گوشی با کلاس نسلیهان آتاگول

گوشی با کلاس نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر جوان اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. او اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در نقش دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد.

در همان سال او در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول برای بازی در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و عشق سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت. او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب افتخارات زیادی شد.وی دور از بازیگری سهام دار یک شرکت حمل و نقل دریایی است که آن شرکت توسط یک خانواده ایرانی کنترل میشود.

موبایل سه دوربینه دمت اوزدمیر

موبایل سه دوربینه دمت اوزدمیر
موبایل سه دوربینه دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که او توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود.

در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود. در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت.

گوشی جذاب ازگی مولا

گوشی جذاب ازگی مولا
گوشی جذاب ازگی مولا, بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک

مرجان ازگی مولا (به ترکی استانبولی: Mercan Ezgi Mola‎؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۸۳) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به خویشاوندان پدربزرگم اشاره کرد. همچنین او سال ۲۰۲۰ در نقش «صفیه» در سریال آپارتمان بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

در آگوست ۲۰۲۰، مولا از یک سرباز ترک به نام موسی اورهان انتقاد کرد که با وجود متهم شدن به تجاوز جنسی در سیرت، از زندان آزاد شد و قربانی کرد او یعنی ایپک ار، در بیمارستان درگذشت. در ژوئن ۲۰۲۱، هم وکیل اورهان و هم دفتر دادستان عمومی علیه مولا به «اتهام توهین با پیام صوتی، نوشتاری و تصویری» شکایت کردند و خواستار مجازات حبس تا ۲ سال و ۴ ماه شدند.

این شخص بعدها از فرح زینب عبدالله، هازال کایا و ملک موسو نیز شکایت کرد!

موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

موبایل گران بهای سرنای ساریکایا
موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا (زاده ۱ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ است. معروف‌ترین بازی او در نقش میرا در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد. او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد. سرنای در مسابقه Miss Turkey دوم شد.

او در سال ۲۰۱۰ با سریال” عمر گل لاله ” در نقش یشیم تاشکیران در شبکه شوتیوی ظاهر شد که سرنای دو فصل در این سریال حضور داشت. از ورزش‌های مورد علاقه سرنای، می‌توان به والیبال و تنیس اشاره کرد. ساریکایا در یک مصاحبه گفته‌است که به رقص لاتین (خارجی) علاقه دارد. او مدتی با کرم بورسین رابطه عاشقانه داشت ولی بعد از مدتی از هم جدا شدند. او اکنون با هیچ‌کسی رابطه عاشقانه ندارد.

اخبار هنرمندان ترکیه:


4 thoughts on “بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *