بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی از نگاه سایت فیگار

بسیاری از ابرقهرمان های کمیکی ارتباط مستقیمی با تکنولوژی دارند. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی معرفی کنیم.

چطور است خوانندگان و دوست داران تکنولوژی، داستان مصور با وجود بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی در تمام روز خود را مشغول و سرگرم کنند ؛ اما در دنیای کتاب‌های مصور، ما می‌توانیم گام بعدی را برداریم، با دیدن پتانسیل تخیل نامحدود که می‌تواند فناوری را به پیش ببرد. اما اینکه چه کمیک هایی در صفحات فضای مجازی حکومت می‌کنند.

همه‌ی مقاله‌های کمیکی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های مهم کمیکی

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی

  • برترین کمیک ها درباره تکنولوژی

در ادامه قرار است بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی

صدها سایت برای بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی وجود دارد؛ اما تعداد بسیار کمی از آنها به طور خاص کمیک های برتر در مورد تکنولوژی را هدف قرار داده‌اند، بنابراین ما چند مورد را پیدا کرده‌ایم که حتی برخی از آن ها جزء خنده دارترین‌ها قرار گرفته‌اند.

Justice League 4

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
پر طرفدارترین کمیک ها درباره تکنولوژی

کتاب قطعی آکوامن و برترین کمیک ها درباره تکنولوژی در دنیای دی سی همانطور که نبرد با آپوکولیپس بیش از پیش از کنترل خارج می‌شود، یک مرد جوان که تمام زندگی‌اش در پیش است، به طور غم انگیزی قربانی خشم دارکسید می‌شود. اما داشتن پدری که دانشمند است مزایای خودش را دارد. ویکتور استون تبدیل به سایبورگ نیمه انسان و نیمی از پدیده تکنولوژیک می‌شود. اکنون با استفاده از تراژدی خود برای متوقف کردن همان شیطانی که نیمی از بدن او را نابود کرد دنبال انتقام است. آیا دارکسید به طور ناخواسته قهرمان را ایجاد کرده است تا او را متوقف کند؟

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Tales of Suspense #39

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
جذاب ترین کمیک ها درباره تکنولوژی

از باهوش ترین مرد ها در کمیک های برتر در مورد تکنولوژی مارول Iron Man است که داستان آن آغازگر ماجراهای هیجان انگیز از معروف‌ترین قهرمان تکنولوژی محور بوده است. مرد آهنی اسیر، مجروح، منتظر سرنوشت خود با نام تونی استارک و با کمک یک دوست تازه پیدا شده که باید از نبوغ خود استفاده کند، اگر می‌خواهند زندگی کنند. با ساخت لباس اصلی مرد آهنی، تونی توانست قدرت خود را آزاد کند و از فناوری جدید خود برای منافع بشر استفاده کند.

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

Booster Gold (1986) #1

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی

Booster Gold قهرمان معمولی در زمان حال شما نیست، در اصل مردی از آینده که تمام بهترین تکنولوژی ها را که در آینده ارائه می‌کرد استفاده کرده بود و به گذشته بازگشت تا بتواند به عنوان یک قهرمان شناخته شود. یک شخصیت خنده‌دار با قدرت‌های سرگرم کننده که در تمام فناوری های آینده گنجانده شده است، Booster Gold یک کمیک عالی می‌باشد و زمانی که می‌خواهید چیزی به راحتی قابل هضم باشد و نگاهی سرگرم کننده به آنچه فناوری آینده برای ما در نظر گرفته است داشته باشید، می‌توانید این کمیک از بوستر گلد را مطالعه کنید.

Sonic #25

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
برترین کمیک ها درباره تکنولوژی

اگمن از تکنولوژیهای بسیاری برای ساخت شخصیت سونیک استفاده می‌کند که پس از شکست های متوالی از بدنیک، دکتر اگمن تصمیم می‌گیرد از نبوغ تکنولوژیک خود استفاده کند و که پر طرفدارترین کمیک ها درباره تکنولوژی خود را بسازد. دکتر اگمن Metal Sonic را آزاد می‌کند. یارروباتیک Sonic the Hedgehog که داستان جدیدی را آغاز خواهد کرد. سونیک چگونه می‌تواند نسخه پیشرفته‌شده‌ی خود را از نظر فناوری به بهترین شکل ممکن استفاده کند؟ اگمن واقعا بارها این کار را کرده است.

Science Comics: Electricity: Energy in Action

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
کمیک های برتر در مورد تکنولوژی

یادگیری در مورد فناوری را از جذاب ترین کمیک ها درباره تکنولوژی که مجموعه بسیار خوبی را خلق کرده است، سپاس گذار باشیم. داستان در یک ژانر اکشن، یک مکانیک برای نجات روز مورد نیاز است؛ اما متأسفانه او توسط رعد و برق مورد اصابت قرار گرفت. اکنون باید یاد بگیریم که چگونه از برق برای تقویت مجدد ربات استفاده کنیم. آیا قهرمانان ما از قدرت فناوری استفاده خواهند کرد یا هیولای غول پیکر شهر را محو خواهد کرد؟ در این کمیک آموزنده و پر از قسمت های اکشن از Science Comics بیابید.

Science Comics: Cars: Engines That Move You

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
پر طرفدارترین کمیک ها درباره تکنولوژی

فناوری‌هایی که ما را به سوی آینده سوق خواهند داد اگر فناوری فعلی وجود داشته باشد که موضوع داغی شود و شمال امکانات زیادی برای آینده باشد، آن تکنولوژی درباره رباتیک است. از اینکه چگونه در گذشته آن‌ها را درک می‌کردیم، تا اینکه اکنون آن‌ها را چگونه می‌بینیم و آنها در آینده چه خواهند شد. با یک داستان سرگرم‌ کننده Science Comics: Robots and Drones به پر کردن جای‌های خالی‌ که ممکن است در دنیای رباتیک در حال تکمیل باشد، از دست داده باشید، کمک می‌کند.

Unplugged and Unpopular

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
جذاب ترین کمیک ها درباره تکنولوژی

یک پدر بد منجر به سفری طولانی می‌شود که همه ما فوایدی را دوست داریم که تکنولوژی می‌تواند برای ما به ارمغان بیاورد؛ اما درست مثل هر چیزی، بیش از حد چیز بدی است و ارین قهرمان داستان ما این را به سختی یاد می‌گیرد، پس از قطع شدن برق متوجه یک سری اتفاقاتی می‌شود که همگی به بیگانگانی با تکنولوژی عجیب منجر می‌شوند! حالا او و تنها افرادی که در اطراف شهرش به برق متصل نیستند باید قبل از اینکه خیلی دیر شود جلوی بیگانگان را بگیرند.

Blue Beetle #1

بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی
بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی

تد کرد علاوه بر قدرت هایش، او یک دانشمند بسیار باهوش با تکنولوژی فوق پیشرفته است که قدرت‌های اسکراب را باز کند، او می‌داند که میراث سوسک آبی باید حفظ شود. کمیک های برتر در مورد تکنولوژی او با استفاده از تمام فناوری‌هایی که در اختیار دارد، حتی یک حشره پرنده، تفنگ سوسک آبی و بسیاری از سلاح‌های مزخرف دیگر دارد. تد کرد با قدرت تکنولوژی خود را به جانشینی شایسته برای ربات سوسک آبی را تبدیل می‌کند.

بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک ها درباره تکنولوژی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *