ازدواج مجدد مورات اونالمیش بعد از طلاق با بیرجه آکالای ؛ همسر مورات اونالمیش کیست؟

ازدواج مورات اونالمیش برای بار دوم جنجال برانگیز شد. طرفداران این بازیگر که از سریال روزگارانی در چوکوارا شناخته می‌شود، کنجکاو همسر مورات اونالمیش هستند.

خبر جدید از مورات اونالمیش چیست؟ گویا این بازیگر پرطرفدار ترکیه ازدواج کرده است. ازدواج ناگهانی Murat Ünalmış در سکوت خبری بود. علی رغم خبرنگاران فرز ترکیه که پیوسته به دنبال حواشی هستند، این زوج کاملا بی خبر از همه ازدواج کردند.

تصاویری از ازدواج مجدد مورات اونالمیش بعد از طلاق با بیرجه آکالای بازیگر ترک، در رسانه‌های مجازی منتشر شده است. Murat Ünalamış بازیگر مشهور با آلبنا ایلیوا (Nutiye Akar نوتیه آکار) ازدواج کرد. این زوج که حدود سه سال از زندگی مشترکشان می گذرد در مراسمی ساده با هم ازدواج کردند.

همسر مورات اونالمیش

همسر مورات اونالمیش
همسر مورات اونالمیش

خانواده و دوستان نزدیک این زوج در مراسم ازدواج در استانبول شرکت کردند. این بازیگر 42 ساله ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویر مراسم عروسی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت:

از همه اعضای خانواده، دوستان و فالوورهایی که در این روز مبارک همراه ما بودند و آرزوهای خوب خود را ارسال کردند تشکر می‌کنیم.

بیوگرافی مورات اونالمیش و همسرش

  • سن مورات اونالمیش : 42
  • مورات اونالمیش قد : 1.89
  • نقش مورات اونالمیش در گلجمال : گلجمال شاهین (Gülcemal Şahin)
  • همسر مورات اونالمیش : البنا ایلیوا

هنرپیشه سرشناس مورات اونالمیش که به خاطر نقش‌های به یاد ماندنی‌اش در پروژه‌های مختلف در سرتاسر جهان تحسین شده است، امروز در مراسمی جذاب با دوست دختر قدیمی‌اش، البنا ایلیوا، بلغاری الاصل، ازدواج کرد. اما همسر مورات اونالمیش کیست؟ این زوج تقریباً سه سال است که یک رابطه عاشقانه با هم دارند و شاهدان عروسی آن‌ها شامل مدیرشان عبدالله بولوت و دوستان نزدیک زفر دولگر و سوات کسکین بودند.

بیوگرافی مورات اونالمیش و همسرش
بیوگرافی مورات اونالمیش و همسرش

این مراسم صمیمی در شهر پر جنب و جوش استانبول با حضور اعضای نزدیک خانواده و دوستان این زوج برگزار شد. این عروسی به عنوان شاهدی بر پیوند محکمی بود که این زوج در طول سال‌ها ایجاد کرده‌اند و شرکت کنندگان در شادی خود سهیم بوده و برای آن‌ها آینده‌ای درخشان در کنار هم آرزو کردند

در طول سال‌ها، مورات اونالمیش با بازی‌های خیره‌کننده و حضور کاریزماتیک خود در سینما، جایگاهی در دنیای بازیگری برای خود ایجاد کرده است. سفر او به ستاره شدن نه تنها حکایتی از استعداد و سختکوشی است، بلکه داستانی از اشتیاق و پشتکار است. مهارت‌های بازیگری پویا او را قادر ساخته تا طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها را به تصویر بکشد.

قابل توجه است که پروژه‌های اونالمیش نه تنها از نظر تجاری موفق بوده‌اند، بلکه مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته‌اند و موقعیت او را به‌عنوان یک بازیگر برجسته بیشتر تثبیت می‌کنند. ازدواج با آلبنا ایلیوا همسر مورات اونالمیش فصل جدیدی را در زندگی شخصی او رقم می‌زند.

در حالی که همسرش یک چهره شناخته شده در دنیای بازیگری است، آلبنا ایلیوا تا حد زیادی زندگی خود را به دور از توجهات رسانه حفظ کرده است. ایلیوا که الاصل بلغاری است، در سه سال گذشته با اونالمیش رابطه داشته است. با ازدواج آن‌ها، او به عنوان همسر یکی از تحسین برانگیزترین بازیگران این صنعت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علی‌رغم وجهه عمومی نسبتاً پایین‌اش، ایلیوا یک ستون ثابت برای حمایت از اونالمیش بوده و در فراز و نشیب‌های حرفه بازیگری‌اش در کنار او ایستاده است. عروسی این زوج گواهی بر عشق و تعهد پایدار آن‌ها به یکدیگر است.

در حالی که آن‌ها این سفر جدید سعادت زناشویی را آغاز می‌کنند، طرفداران و خیرخواهان در سراسر جهان از صمیم قلب تبریکات و بهترین آرزوها را برای این زوج ارسال می‌کنند. عروسی، ترکیبی هماهنگ از شادی، عشق و جشن، آغاز فصل جدیدی در زندگی آن‌هاست. در حالی که مورات اونالمیش همچنان با مهارت بازیگری‌اش مخاطبان را مجذوب خود می‌کند، زندگی شخصی او نیز در حال تغییر است.

سریالهای مورات اونالمیش

  • عشق محدود
  • زخم گلوله
  • سه زن
  • مشهور
  • دیوانه دوران
  • مثل یک راز
  • باد
  • در محله
  • شمیم عشق
  • پدران و پسران
  • دل دیوانه
  • روزی روزگاری در چوکوروا
  • گلجمال

علت جدایی بیرجه و مورات

علت جدایی بیرجه و مورات
علت جدایی بیرجه و مورات

مراد اونالمیش متولد ۲۳ آوریل ۱۹۸۱ در قیصریه هنرپیشه اهل ترکیه است. او از طریق خواننده مشهور ماهسون کیرمیزیگل به دنیای سینما وارد شد و در سال ۲۰۱۱ با هم بازی‌اش در سریال شمیم عشق بیرجه آکالای، ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۲ بدلیل نداشتن تفاهم طلاق گرفتند.

همسر فعلی بیرجه آکالای

بیرجه آکالای (Birce Akalay) (زاده ۱۹ ژوئن ۱۹۸۴) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. آکالای که با بازی در سریال تلویزیونی شمیم عشق در نقش حوا به موفقیت دست یافت، تا به امروز در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی ظاهر شده‌است.

بیرجه آکالای و همسرش مورات در سال 2012 از یکدیگر جدا شدند. در سال 2014 بیرجه برای بار دوم با سارپ لونداوغلو ازدواج کرد. اما این ازدواج نیز سرانجام نداشت و در سال 2017 از یکدیگر جدا شدند.

اخبار هنرمندان ترکیه:

سوالات متداول

سریال جدید مورات اونالمیش چیست؟

سریال گلجمال با بازی او و ملیس سزن.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *