نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

فهرست نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی جوایز پروانه طلایی ترکیه مشخص شد. از نظر شما کدام سریال لایق جایزه بهترین سریال کمدی ترکی 2023 است؟

جشنواره پروانه طلایی ترکیه از مهم‌ترین جشنواره‌ها در این کشور است. هر سال با برگزاری این جشنواره، جوایز متعددی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. موسیقی، هنر، سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن کمدی، بهترین بازیگر مرد کمدی، بهترین زوج تلویزیونی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین موزیک سال، بهترین بازیگر کودک، بهترین ویدیو کلیپ، بهترین اینفلوئنسر، تاثیرگذارترین بازیگر، بهترین بازیگر نوظهور و … از جمله جوایز این جشنواره است.

نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی جوایز پروانه طلایی ترکیه

Andropoz – Netfliz

“آندروپوز” به عنوان “یائسگی مردانه” شناخته می‌شود. مجموعه‌ای از افسردگی، از دست دادن میل جنسی، اختلال نعوظ و سایر علائم فیزیکی و عاطفی که برخی از مردان در اواخر دهه 40 تا اوایل 50 سالگی تجربه می‌کنند.

در این سریال نیز داستان مردی در اوایل پنجاه سالگی روایت می‌شود. او تصمیم‌های جدیدی را برای زندگی‌اش می‌گیرد. سریال آندروپوز از نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی جوایز پروانه طلایی 2023 است.

Benim Güzel Ailem – TRT1

این سریال داستان یک خانواده پرجمعیت از طبقه متوسط ​​را دنبال می‌کند که با سنت‌های خود و یکدیگر مرتبط هستند و سعی می‌کنند نهاد خانواده را زنده نگه دارند. انور بولدو، اردال اوزیاعجیلار و آیجان کوپتور، از بازیگران این سریال هستند.

Çok Güzel Hareketler 2 – Star TV

“مجموعه حرکت‌های زیبا” به سرپرستی ییلماز اردوعان، سال‌هاست که میهمان خانه‌های مردم است. در این برنامه یک استاد در میان مخاطبان نشسته است و اجرای طنز بازیگران کمدی را مورد بررسی قرار می‌دهد. هر تیم بازیگری خودشان داستان اسکچ شان را نوشته و اجرا می‌کنند.

Doğu – BLUTV

سریال دوعو با بازی بازیگر طنز ترکیه، “دوعو دمیرکول” از پلتفرم بلو تی‌وی منتشر می‌شود. دوعو در این سریال نقش دوعو را ایفا می‌کند. جوانی که در به در دنبال پیشرفت است، اما شرایط سختی را متحمل می‌شود. هیچکس به او کمکی نمی‌کند و او آرزو دارد که بهترین کمدین ترکیه شود.

Gibi – Exxen

سریال “مانند” یکی از سریال‌های طنز شبکه اینترنتی اکسن است. این سریال طنز متفاوتی دارد و شاید هرکسی از تماشای آن لذت نبرد، اما برای کسی که این نوع طنز را درک می‌کند، سریال به شدت جالب است. سریال مانند نیز جزء نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی جوایز پروانه طلایی 2023 است.

Güldür Güldür Show – Show TV

برنامه نمایشی ترکی که شباهتی به برنامه دورهمی مهران مدیری دارد. مجری برنامه “علی سونال” در بخش‌هایی با مخاطب تعامل دارد و استندآپ می‌کند و سپس در آیتم‌های متفاوت، بازیگران نمایش طنزی را در مقابل مخاطب اجرا می‌کنند.

Güzel Günler – Show TV

روزهای زیبا با بازی بوراک داکاک و لیلا تانلار، از شبکه شو تی‌وی به نمایش درآمد. پخش این سریال خاتمه یافته است. داستان شیرین خانواده‌ای که در استانبول زندگی می‌کنند و اصالتا اهل شهرستان وان ترکیه هستند.

Kendi Düşen Ağlamaz – TRT1

پخش سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست، از تابستان 2023 آغاز شد و در شبکه TRT1 به نمایش درآمد. داستان دو جوانی که قراردادی ادای نامزد را در می‌آورند و نهایتا عاشق یکدیگر می‌شوند. این سریال نیز از نامزدهای این جشنواره در بخش سریال کمدی است.

Leyla ile Mecnun – Exxen

سریال لیلا و مجنون سال‌ها قبل از تلویزیون پخش می‌شد. بازسازی، ادامه و ورژن جدید این سریال از پلتفرم دیجیتالی آجون ایلیجالی به نمایش درآمد. نسخه اینترنتی این سریال نیز در لیست نامزدهای بهترین سریال کمدی ترکی در جشنواره پروانه طلایی ترکیه قرار داد.

Prens – BLUTV

سریال اینترنتی پرنس، در ژانر کمدی ساخته شده و از شبکه بلوتی‌وی (پلتفرم دیجیتال) منتشر می‌شود. این سریال از نامزدهای بهترین سریال کمدی ترکی در جشنواره پروانه طلایی ترکیه است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *