حادثه گنبد کاووس ؛ قتل 2 نفر با سلاح گرم در گنبد کاووس محله چای بوئین!

حادثه گنبد کاووس ، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خبر از قتل دو نفر در محله چای بوئین گنبدکاووس به وسیله سلاح گرم خبر داد.

مقتولین دو تن از طلاب منطقه به نام های آخوند پژمان و آخوند خوجه بوده اند که در حوزه علمیه این منطقه به ضرب گلوله به قتل رسیده اند. در ادامه با خبر گنبد کاووس قتل همراه فیگار بمانید.

حادثه گنبد کاووس

قتل 2 نفر با سلاح گرم در گنبد کاووس محله چای بوئین!

حادثه گنبد کاووس
قتل گنبد کاووس, گنبد کاووس قتل

قتل طلبه در گنبد کاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از قتل دو نفر در محله چای بوئین گنبدکاووس به وسیله سلاح گرم خبر داد.

محمود علیفر در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران و اهالی رسانه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حوالی ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه یکشنبه سیزدهم فروردین ماه دو نفر توسط سلاح گرم به قتل رسیدند، اظهار کرد: این حادثه در محله چای بوئین شهر گنبدکاووس رخ داد.

رمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل انتظامی در صحنه حاضر و ضمن انجام بررسی های میدانی، تحقیقات فنی و تخصصی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان این حادثه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حادثه گنبد کاووس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *