انفجار موتور هواپیمای کاسپین هنگام تیک‌آف ؛ هواپیما در مهرآباد زمین گیر شد!

انفجار موتور هواپیمای کاسپین ، موتور یکی از هواپیماهای شرکت کاسپین امروز در فرودگاه مهرآباد دچار انفجار شد و هواپیما در فرودگاه مهرآباد زمین گیر شد.

در روزهای اخیر تو خبر در رابطه با نقص فنی در پروازهای شرکت‌های هواپیمایی منتشر شد. در ادامه با خبر فرود اضطراری هواپیمای کاسپین همراه فیگار بمانید.

انفجار موتور هواپیمای کاسپین

حادثه هواپیمای کاسپین

انفجار موتور هواپیمای کاسپین
حادثه هواپیمای کاسپین, فرود اضطراری هواپیمای کاسپین

هواپیمای کاسپین انفجار موتور

در یک مورد، موتور هواپیمای یکی از شرکت‌هایی هواپیمایی کشورمان امروز در فرودگاه مهرآباد از دست رفت. امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که انفجار موتور هواپیما را روی باند نشان می‌دهد.

گفته شده این حادثه صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برای پرواز شماره 6950 شرکت هواپیمایی کاسپین رخ داده است. گویا این هواپیما قصد تیک‌آف به مقصد یزد را داشته که با مشکل موتور مواجه و مجبور به انصراف از تیک‌آف شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انفجار موتور هواپیمای کاسپین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *