فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تاتر با نوشتاری درباره پرویز پرستویی از او دفاع کرد!

پست فرهاد قائمیان برای پرویز پرستویی ، فرهاد قائمیان در خصوص ماجراهای اخیر رخ داده برای پرویز پرستویی در آمریکا با انتشار پستی از او دفاع کرد.

فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تاتر نوشتاری را درباره پرویز پرستویی منتشر کرد. در ادامه با خبر پرویز پرستویی و فرهاد قائمیان همراه فیگار بمانید.

پست فرهاد قائمیان برای پرویز پرستویی

فرهاد قائمیان و پرویز پرستویی

پست فرهاد قائمیان برای پرویز پرستویی
فرهاد قائمیان و پرویز پرستویی, پست فرهاد قائمیان

پست فرهاد قائمیان

پس از حواشی اخیر اکران فیلم «داستان‌های هزار و یک روز» (حبیب احمدزاده ) در آمریکا و حملات ضد انقلاب به پرویز پرستویی، فرهاد قائمیان متنی را منتشر کرد.

در متن این نوشته آمده است: در تاریخ سینمای ایران، انگشت شمارند بازیگرانی که بیش از یک دهه، محبوب، با افتخار و معتبر بوده‌اند. بسیار اندک‌تر بازیگرانی که کارنامه‌ای متنوع، جوایزی رنگارنگ و فیلم‌های ستایش شده فراوان دارند. پرویز خان پرستویی، از این منظر یگانه است. برآمده از تئاتر، دوست داشتنی، متواضع و حرفه‌ای.

بیشتر بخوانید :

پرستویی با نقش‌ها و فیلم‌های بسیاری درخشیده، در جشنواره‌ها تحسین شده و فیلم‌های پرمخاطب کارنامه او کم نیست. این روزها، او برای یک حرکت فرهنگی، از جنس همه کارهای کارنامه‌اش، خارج از ایران است. به سنت یکی دو سال اخیر، بخشی از ایرانیان مهاجر، برای تسویه حساب‌های سیاسی و تامین منافع رسانه‌هایی خاص، ساز انتقاد از پرستویی را کوک کرده و آسمان به ریسمان می‌بافند تا او را در موقعیتی بغرنج قرار بدهند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پست فرهاد قائمیان برای پرویز پرستویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *