بهترین کمیک های کت وومن ؛ اولین و آخرین عشق بتمن

زن گربه‌ای، یکی از مهم‌ترین ارکان شهر گاتهام، و وجود بتمن است. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های کت وومن بپردازیم.

کت وومن، یا همان سلینا کایل، یک شخصیت از سری کمیک‌های دی‌سی است که در سال 1980، توسط باب کین (بهترین نویسنده های کمیک) خلق شد. او یک شخصیت دزد، و ضد ابر‌قهرمان (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) است که، در شهر گاتهام زندگی می‌کند، و کسی می‌باشد که بتمن را عاشق (10 کمیک برتر بتمن و کت وومن) خودش کرده.

زن گربه‌ای، یا همان کت وومن، تنها کسی می‌باشد که نه دوست بتمن است، و نه دشمن آن. او کودکی غمیگینی (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) داشته، و مادرش را در سن 9 سالگی از دست می‌دهد. پدر او نیز با استفاده از مصرف زیاد الکل از بین می‌رود. حال سلینا برای خرج روزانه‌ی خود، به دزدی از افراد پولدار می‌پردازد.

هدف از ساخت این شخصیت، در کمیک‌های بتمن (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید)، و دی‌سی، تکمیل کننده‌ای از جنس مؤنث (زن های جذاب کتاب های کمیک)، برای بتمن بود، که بتواند داستان خشک و بی‌روح این ابر‌قهرمان را نجات دهد.

بهترین کمیک های کت وومن

اولین و آخرین عشق بتمن

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های کت وومن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های کت وومن
بهرین کمیک های کت وومن

تاریخچه‌ی زن گربه‌ای در کمیک‌ها، بسیار متغیر تعریف می‌شود، و هر کدام تعریف‌های متفاوتی از تکامل این شخصیت به ما نشان می‌دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های کت وومن بپردازیم.

Enter Selina Kyle

 

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک کت وومن
  • سال انتشار : 1980
  • امتیاز : 3.3

اولین کمیک زن گربه‌ای، که می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین کمیک های کت وومن نیز دانست. در این کمیک، سلینا کایل برای اولین بار هویت خودش را به عنوان کت وومن نشان داد. سلینا کایل وارد می‌شود، کمیکی است که نسخه‌ای اولیه، و کلاسیک این شخصیت نشأت می‌گیرد.

در این داستان سلینا یک ضد ابر‌قهرمان، و یا حتی شرور (بهترین شرور های دی سی) نیست و فقط، متوجه شده که او یک مهماندار هواپیما است، و باعث فراموشی شده، و سعی دارد همه چیز را به یاد بیاورد.

Lonely City

بهترین کمیک های کت وومن
کمیک های برتر کت وومن
  • سال انتشار : 2021
  • امتیاز : 4.8

شهر تنها، جزو جدید ترین کمیک های کت وومن است که، در سال 2021 منتشر شده و تا سال 2023 هم ادامه خواهد داشت. این کمیک، سلینا کایل مُسن‌تری را نشان می‌دهد، که سعی دارد انتقام مرگ بتمن را بگیرد، و اسم خودش را که بد در رفته است را پاک کند.

این مجموعه، به سبک شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد است، که یک عنصر نوآر (بهترین فیلم های نوآر) خالص را درون خودش جای داده است. همچنین این کمیک، نسخه‌ای نمادین، از سلینا را به تصویر می‌کشد.

The Autobiography Of Bruce Wayne

بهترین کمیک های کت وومن
کمیک های برتر کت وومن
  • سال انتشار : 1983
  • امتیاز : 4.1

کمیک‌های دی‌سی، قدرت جا‌بجایی در دنیا‌های موازی (معرفی و تحلیل بهترین داستان ها درباره جهان های موازی) زیادی را دارند، و این موضوع شامل یکی از کمیک‌های کت وومن نیز شد. این نکمیک داستان بتمن و کت وومن را توضیح می‌دهد که در زمین دوم، با یکدیگر ازدواج می‌کند.

این موضوع، از بسیاری از جهات، برای زن گربه‌ای مثبت واقع شد، و باعث شد تا به گونه‌ای داستان این ضد ‌ابر‌قهرمان، احساسی و عاشقانه (بهترین انیمه های عاشقانه) تلقی شود.

Her Sister’s Keeper

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک های زن گربه ای
  • سال انتشار : 1988
  • امتیاز : 4.5

یکی از کمیک‌هایی که داستانی احساسی و عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه 2022) را از نگاهی مدرن (بهترین فیلم های پست مدرن علمی تخیلی)، به رابطه‌‌ی بتمن و کت وومن روایت می‌کند. همچنین این کمیک، تصویری جدید، از گذشته‌ی غمگین سلینا کایل دارد، و او را به تاریک‌ترین برداشت از منشأ تاریخ وا‌ می‌دارد.

Hush

بهترین کمیک های کت وومن
جدید ترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 4.8

بتمن و کت وومن همیشه معاشقه‌های خود را داشته‌اند، حتی وقتی از همدیگر متنفر هستند. این کمیک، که بدون شک بهترین کمیک کت وومن است، داستانی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022)، از همکاری بتمن و کت وومن نشان می‌دهد.

در این کمیک، بروس وین هویت خود را پس از چندین سال متوالی، برای سلینا آشکار می‌سازد، و عشق، آن‌ها را به جایی فراتر از گاتهام می‌رساند. همچنین این داستان، جنبه‌هایی متفاوت از خشونت و عشق را با یکدیگر تلفیق کرده است.

Selina’s Big Score

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 4.0

این کمیک، یکی از برجسته‌ترین کمیک‌های تاریخ کت وومن، از لحاظ بصری است. صفحه به صفحه‌ی این کتاب، خواننده را جذب خودش می‌کند، و لذتی وصف‌نشدنی از دنیای گاتهام را به تصویر می‌کشد.

داستان این کمیک، نشان می‌دهد که سلینا کایل، چگونه به یک ضد ابر‌قهرمان حرفه‌ای و کاربلد تبدیل شد. جاه‌طلبی‌ها، و قدرت بالایی که در ژیمناستیک داشت، او را به این شخصیت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

Trail Of The Catwoman

بهترین کمیک های کت وومن
برترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2001
  • امتیاز : 4.2

یکی از تأثیر‌گذار‌ترین، و کمیک های برتر کت وومن که تاریخچه‌ای پیچیده از این شخصیت را با آینده‌ی کاری‌اش تلفیق، و نشان می‌دهد. در این کمیک، زن گربه‌ای یا همان کت وومن، تماماً نقش یک شرور را بازی می‌کند، و نا‌خواسته، قتل‌های پُر شماری را مرتکب می‌شود.

همچنین این کمیک، دارای داستانی ساده است که روایتی عجیب و غریبی را به تصویر نمی‌کشد.

Batman: Year One

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2005
  • امتیاز : 4.2

این کتاب از هر لحاظ، اهمیت بالایی در روایت داستانی کت وومن، برخوردار دارد، و انگیزه‌ای کلاسیکی از ذهن این شخصیت را دربر می‌گیرد. سلینا، در این کمیک، نقش یک فاحشه را دارد که سعی می‌کند برای دستیابی به اطلاعات فالکون، دست به هر کاری بزند.

عنصر اصلی داستان، از مخفی‌کاری‌های زیاد، اکشنی (بهترین فیلم های اکشن 2022) بی‌نهایت قرمز و خون‌آلود، و معما‌های جنایی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) شکل گرفته است.

When In Rome

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2005
  • امتیاز : 4.6

داستان اصلی این مجموعه، درباره‌ی سلینا کایل است که هویت خودش را با پدرش درک می‌کند، و متوجه می‌شود که پدرش کارماین فالکون می‌باشد. او برای یافتن هویت حقیقی خودش، و برای پیدا کردن مادرش، به رم سفر می‌کند و در آن‌جا، درگیر ماجراجویی‌های (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) زیادی می‌شود. این مجموعه، متعلق به تیم افسانه‌ای جف لوب می‌باشد که اکثر کمیک‌های بتمن را هم نوشته‌اند.

Anodyne

بهترین کمیک های کت وومن
بهترین کمیک های کت وومن
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 4.1

این کمیک جزو بهترین کمیک های زن گربه ای است که داستان ابتدایی سلینا کایل، و تبدیل شدنش به کت وومن را نشان می‌دهد. این کمیک، نماد‌های زیادی از جمله عینک، شنل و ماسک این شخصیت را به تصویر می‌کشد. این داستان، برخی از تناقض‌های گذشته‌ی او را سازماندهی، و او را به عنوان نگهبان گاتهام معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های کت وومن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

اسم اصلی شخصیت زن گربه ای چیست؟

اسم اصلی زن گربه‌ای سلینا کایل است.

زن گربه‌ای در چه سالی، به کمیک‌های دی‌سی اضافه شد؟

کت وومن یا همان زن گربه‌ای در سال 1980، به کمیک‌های دی‌سی راه پیدا کرد.


3 thoughts on “بهترین کمیک های کت وومن ؛ اولین و آخرین عشق بتمن

    1. اینکه تالیا هم بابتمن بود و حتی ازش بچه هم داشت که شکی نیست
      ولی خب، کلا منظور محتوای “اولین و آخرین” این بود که تنها کسی که از همون اول بود و تا تهش هم با بروس، با تموم فراز و نشیب‌هاش موند، سلینا بود.

  1. سلام، با تشکر از مطلب خوبتون
    اولین و آخرین عشق بتمن، چه تعبیر درست و زیبایی. ران قدرتمند رم وی برای سری فعلی کتوومن جاش تو این لیست خالیه.
    البته سابقه کتوومن به دهه ۴۰ برمی‌گرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *