بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست؟ + عکس و بیوگرافی

همزمان با پخش ستایش ۳ در شبکه آی فیلم، بازی جذاب نقش خانم بزرگ به یکی از موضوعات بحث داغ در اینستاگرام تبدیل شده، اما بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش کیست ؟

نقش خانم بزرگ در سریال ستایش را اکرم محمدی ، بازیگر 64 ساله سینما و تلویزیون ایرانبازی کرده است. در ادامه با خبر خانم بزرگ ستایش همراه فیگار بمانید.

بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش کیست ؟

خانم بزرگ سریال ستایش

بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش کیست
بازیگر نقش خانم بزرگ درسریال ستایش کیست, خانم بزرگ سریال ستایش

بازیگر نقش خانم بزرگ درسریال ستایش کیست

نقش خانم بزرگ در فصل سوم سریال ستایش را اکرم محمدی، بازیگر 64 ساله سینما و تلویزیون بازی کرده است. او متولد 6مرداد 1337 در تهران است و  از سال 1364 فعالیت خود را با نمایش خسیس شروع کرده است. این خانم هنرمند تجارب فراوانی در بازیگری داشته و حالا موفق شده با سریال ستایش گام مهمی به سوی شهرت بیشتر بردارد.

بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش کیست
نقش خانم بزرگ در سریال ستایش, خانم بزرگ ستایش, اکرم محمدی

اکرم محمدی با حضور در فیلم مرغ حق در سال 1366 وارد تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 1368 در فیلم مادر نقش آفرینی کرد و به شهرت رسید. از کارنامه هنری اکرم محمدی می توان به فیلم ها و سریال هایی چون فیلم سینمایی «مادر»، «دختری با کفش های کتانی»، «ساحره»، «شیدا» و «سام و نرگس» سریال «اولین شب آرامش» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش کیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *