کشتی مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان ؛ محمدیان و گلیج جدالی نفس گیر + [فیلم]

کشتی مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان بسار نفس گیر بود. محمدیان و گلیج جدالی نفس گیر. در ادامه مطلب محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیچ کشتی همراه فیگار باشید.

بی شک یکی از جذاب‌ترین مسابقه انتخابی کشتی آزاد که امروز برگزار شد سرشاخ شدن مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم بود، رقابتی که بین قهرمان جام تختی و قهرمان آسیا صورت گرفت.

کشتی مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان

محمدیان در جدالی نفس گیر با گلیج در ترکیب جهانی قرار گرفت

محمدیان و گلیج, محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیچ کشتی
محمدیان و گلیج, محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیچ کشتی

رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان در اوزان ۶۱، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم از صبح امروز یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد تا چهره ۵ ملی‌پوش دیگر ایران در رقابت های جهانی ۲۰۲۲ مشخص شود. در رقابت ۹۷ کیلو گرم رضا‌ گلیچ از مازندران مقابل محمدحسین محمدیان که او هم از مازندران بود قرار گرفت و محمدیان با نتیجه ۴ بر یکبه برتری رسید.

بیشتر بخوانید:

کشتی مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان که در مسابقات قهرمانی آسیا در سال جدید طلا گرفته بود، برای کسب دوبنده مقابل مجتبی گلیج قرار گرفت. در مبارزه اول محمدیان ۴ بر یک پیروز شد. وی در مبارزه دوم ۴ بر ۲ به برتری رسید تا نماینده کشورمان در مسابقات جهانی باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *