واکنش تند علی کریمی به اقدام جنجالی رامبد جوان و خندوانه + عکس

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به سانسور نام وریا غفوری در برنامه رامبد جوان واکنش نشان داد. واکنش علی کریمی در اینستاگرام ترند شد.

علی کریمی در واکنش به حذف نام وریا غفوری در برنامه خندوانه نوشت: وقتی یه برنامه معمولی میشه پربیننده، نباید انتظاری غیر از این داشت! در ادامه با خبر علی کریمی و رامبد جوان همراه فیگار بمانید.

واکنش علی کریمی

علی کریمی خندوانه

واکنش علی کریمی
واکنش علی کریمی به اقدام رامبد جوان, علی کریمی خندوانه, علی کریمی و رامبد جوان

واکنش علی کریمی به اقدام رامبد جوان

چند روزی از داستان جنجالی برنامه خندوانه می‌گذرد. در فینال رقابت‌های قاتی‌بازی این برنامه کامران تفتی، یکی از شرکت کننده‌ها برای نوشتن اسم پسر با حرف «و» اسم وریا را انتخاب کرد، ولی اندکی بعد مشخص شد اسم وریا را خط زده و با خطی دیگر به جایش نوشته‌اند وحید!

اتفاقی که با واکنش‌های بسیاری زیادی همراه بود و در آخرین اعتراض‌ها نیز مجتبی جباری، پیشکسوت استقلال تهران نیز واکنش تندی نسبت به این ماجرا نشان داد. در همین خصوص، علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

استوری علی کریمی

واکنش علی کریمی
علی کریمی خندوانه, علی کریمی و رامبد جوان

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش علی کریمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “واکنش تند علی کریمی به اقدام جنجالی رامبد جوان و خندوانه + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *