بمب نقل و انتقالات تراکتور در آستانه انفجار ؛ ستاره سابق میلان و چلسی در راه ایران!

باشگاه تراکتور تبریز به دنبال انفجار بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران با جذب الکساندر پاتو ستاره پیشین میلان است. آیا الکساندر پاتو در تراکتور توپ میزند؟

باشگاه تراکتور به دنبال یک شکار بزرگ در نقل و انتقالات است. در ادامه با خبر تراکتور الکساندر پاتو همراه فیگار بمانید.

الکساندر پاتو در تراکتور

الکساندر پاتو تراکتور

الکساندر پاتو در تراکتور
الکساندر پاتو به تراکتور پیوست, الکساندر پاتو تراکتور, تراکتور الکساندر پاتو

الکساندر پاتو به تراکتور پیوست ؟

باشگاه تراکتور که این روز‌ها به دنبال جذب چند بازیکن خارجی است، قصد دارد الکساندر پاتو، ستاره سابق میلان و چلسی را به خدمت بگیرد.

الکساندر پاتو در تراکتور
الکساندر پاتو به تراکتور پیوست, الکساندر پاتو تراکتور, تراکتور الکساندر پاتو

تراکتوری‌ها که پس از انتخاب قربان بردیف به عنوان سرمربی با صفا هادی و ریکاردو آلوز قرارداد امضا کردند حالا قصد دارند با جذب پاتو بمب نقل و انتقالات را منفجر کنند. پاتو در حال حاضر در تیم اورلاندو آمریکا عضویت دارد و قراردادش در پایان سال ۲۰۲۲ به اتمام خواهد رسید و مسئولان تراکتور باید رضایت‌نامه این ستاره برزیلی را از تیمش بگیرند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار الکساندر پاتو در تراکتور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *