فداکاری پسر جوان هنگام سیل استهبان ؛ حمیدرضا فاطمی نیا ناجی جان صدها نفر شد!

عکس منتشر شده از حمیدرضا فاطمی نیا و ماجرای فداکاری او برای نجات جان صدها نفر در سیل رودبال و استهبان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

پسر جوان، دیروز جان صدها نفر را در سیل رود بال استهبان نجات داد. در ادامه با خبر حمیدرضا فاطمی نیا سیل همراه فیگار بمانید.

حمیدرضا فاطمی نیا

حمیدرضا فاطمی نیا سیل استهبان

حمیدرضا فاطمی نیا
عکس حمیدرضا فاطمی نیا, فداکاری حمیدرضا فاطمی نیا

فداکاری حمیدرضا فاطمی نیا

وزی کوه ریزش کرد و ریزعلی خواجوی با لقب دهقان فداکار باعث توقف قطار شد تا جان تعداد زیادی از مسافران قطار نجات دهد، و دیروز در منطقه سلطان شهباز  «مابین دو شهرستان داراب و استهبان » سیل سهمگینی بی خبر آمد تا خطر ساز شود.

فداکاری حمیدرضا فاطمی نیا که سوار بر موتورسیکلت بود جان صدها نفر را نجات داد. حمید رضا با فریادهای مستمر خود از مردمی که در دهانه رودخانه نشسته بودند می خواست تا سریع محل را ترک کنند؛ او بدون وقفه می گفت: «سیل در راه است».

عکس حمیدرضا فاطمی نیا

حمیدرضا فاطمی نیا
حمیدرضا فاطمی نیا سیل استهبان, سیل رود بال استهبان

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمیدرضا فاطمی نیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *