شب طلایی تکواندوکاران ؛ ابوالفضل زندی پسر طلایی تکواندو ایران [+عکس]

ابوالفضل زندی تکواندوکار اولین عضو تیم ملی نوجوانان ایران در گروه پسران با برتری مقابل همه رقبا موفق به کسب مدال طلای وزن 48- کیلوگرم شد.

مبیان نعمت زاده در دسته دختران و ابوالفضل زندی در دسته پسران، موفق به کسب مدال طلا در مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان شدند. در ادامه با خبر ابوالفضل زندی طلا همراه فیگار بمانید.

ابوالفضل زندی تکواندوکار

تکواندو ابوالفضل زندی

ابوالفضل زندی تکواندوکار
ابوالفضل زندی تکواندو, تکواندو ابوالفضل زندی, ابوالفضل زندی طلا

ابوالفضل زندی تکواندو

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که سه شنبه ۱۱ مرداد ماه با حضور ۷۶۸ تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه آغاز شده بود امروز با برگزاری مبارزات چهار وزن ادامه یافت که تیم ملی تکواندو ایران تا اینجای کار موفق به کسب یک مدال طلا شده است.

ابوالفضل زندی در میان 43 تکواندوکار حاضر در وزن 48- کیلوگرم، «یون سئون یئون» از هنگ کنگ، «تی لین» از چین تایپه، «جیوانی لا ماتینا» از ایتالیا، «جعفر الداوود» از اردن، «ایزگالیف» از قزقستان و «تورین پارن پاویت» از تایلند را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

تیم ملی ایران تا به اینجا  به دو مدال طلا توسط سوگند شیری و ابوالفضل زندی و یک مدال نقره توسط پرنیا سلمانی دست پیدا کرده است. سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد ابوالفضل زندی تکواندوکار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *