اشک های سوزناک بهاره رهنما پس از شکست عشقی! [+فیلم و عکس]

شکست عشقی بهاره رهنما ، او که پس از جدایی از پیمان قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ و ازدواج با امیرخسرو عباسی حالا  از دل‌تنگی‌های زندگی گذشته‌اش می‌گوید.

فیلمی از بهاره رهنما در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در ادامه با خبر گریه بهاره رهنما همراه فیگار بمانید.

شکست عشقی بهاره رهنما

بهاره رهنما شکست عشقی

شکست عشقی بهاره رهنما
فیلم شکست عشقی بهاره رهنما, بهاره رهنما شکست عشقی

فیلم شکست عشقی بهاره رهنما

بهاره رهنما که پس از جدایی از پیمان قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ و ازدواج با امیرخسرو عباسی حالا در سن ۴۸ سالگی از دل‌تنگی‌های زندگی گذشته‌اش می‌گوید. تصاویری از اشک‌های غمناک بهاره رهنما پس از شکست عشقی‌اش را تماشا میکنید.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکست عشقی بهاره رهنما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *