بازیگران سریال بی نشان ؛ پخش سریال بی‌ نشان به زودی از شبکه سه سیما + [عکس]

معرفی بازیگران سریال بی نشان . «بی‌نشان» به زودی روی آنتن شبکه ۳ میرود. در ادامه مطلب سریال بی نشان بازیگران همراه فیگار باشید.

پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مریم کاویانی، رضا مولایی، نیلوفر پارسا، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، رضا ایرانمنش و رضا توکلی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگران سریال بی نشان

پخش سریال بی‌ نشان به زودی از شبکه سه سیما

سریال بی نشان بازیگرانر
سریال بی نشان بازیگران

سریال «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در بیش از ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما در هفته‌های پیش‌رو روی آنتن می‌رود. همچنین لوگوی این سریال با طراحی حامد تلخابی رونمایی شد. بنا به این گزارش؛ در تعریف موضوع و قصه سریال آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بی نشان

سریال بی نشان بازیگران
سریال بی نشان بازیگران

این سریال در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده است و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته است. این سریال ابراز ارادتی به امام حسین (ع) است. موسیقی فردین خلعتبری، دستیار اول کارگردان نورالدین گودرزی، منشی صحنه سودابه صفری، عکاس کیوان کشاگر و علی رزاق کریمی، طراح بدل‌کاری از دیگر عوامل مجموعه تلویزیونی «بی نشان» است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران سریال بی نشان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *