خبر فوری | مصاحبه علی دایی در رابطه با دادخواست تحریم تیم ملی از جام جهانی

در مصاحبه علی دایی با یورونیوز فارسی، زمانی که گزارشگر از آقای دایی در رابطه با دادخواست تحریم تیم ملی از جام جهانی پرسید، ایشان تمایلی به مصاحبه نداشتند.

نظر علی دایی در رابطه با تحریم تیم ملی از جام جهانی چیست؟ علی دایی در مصاحبه اخیرش گفت که تمایلی به انجام مصاحبه ندارد. گزارشگر می‌گوید که “آقای دایی نام شما هم در بین امضا کنندگان دادخواست تحریم تیم ملی از جام جهانی هست”، اما علی دایی پاسخ می‌دهد:

من امضا کردم؟ امضای منه؟ کی اسم منو آورده؟ بیخود کردن اسم منو آوردن!

مصاحبه علی دایی

در ادامه مصاحبه علی دایی با یورونیوز فارسی را گوش دهید:

پس از مطرح شدن بحث احتمال حذف تیم ملی فوتبال کشورمان، بخش فارسی شبکه یورو نیوز سعی داشت در گفت و گویی نظر علی دایی را درباره دادخواستی که برای تحریم تیم ملی از جام جهانی تهیه شده جویا شود.

با اعلام این خبر از سوی برخی رسانه‌ها اشاره‌ای در خصوص امضای برخی ستاره‌های سابق فوتبال ایران از جمله مهدی مهدوی کیا و علی کریمی زیر این درخواست وجود داشت که این خبر دروغ از سوی خود این رسانه ادیت شد و اسامی به مرور زمان تغییر کرد.

در این بین علی دایی که این روزها به دور از مصاحبه‌های مطبوعاتی کار خود را دنبال می‌کند قطعا در دسترس این افراد نیست اما بروز این شایعه باعث شد او در حد چند ثانیه با بخش فارسی یورو نیوز صحبت کرده و شدیدترین واکنش را نسبت به خبر امضا پای درخواست حذف ایران از جام جهانی داشته باشد.

علی دایی که علاقه‌ای به این گفت و گو نداشت در پاسخ به ادعایی مبنی بر اینکه در این دادخواست نام او را هم آورده‌اند که با وی بد برخورد شده است، گفت:

من مصاحبه نمی‌کنم. امضای من است؟ هرکسی هم آورده بیخود کرده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *