افشاگری: دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی در سریال جدیدش غوغا کرد! [+عکس]

دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی ؛ خبرهایی مبنی بر حضورِ مهتاب کرامتی در یک سریالِ جدید و دستمزد میلیاردی اش در این سریال منتشر شده است.

دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی

منابع خبری از دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی در یک سریال جدید خبر دادند. مهتاب کرامتی در شبکه نمایش‌خانگی، «رقص روی شیشه» را به عنوان بازیگر داشت که به دلیل ناهماهنگی تهیه‌کننده و پلتفرمِ پخش‌کننده به سرانجام نرسید و باعث انتقاداتِ فراوانی از سویِ مخاطبین شد.

بیشتر بخوانید:

شغل جدید مهتاب کرامتی ؛ مهتاب کرامتی از بازیگری خداحافظی کرد؟

دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی

  • دستمزد مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی مشغول به شغل های دیگری به غیر از حرفه ی بازیگری است. ایشان از بازیگر هایی است که فعالیت های اجتماعی متعددی برای افراد جامعه انجام می دهد. آیا خداحافظی مهتاب کرامتی از بازیگری حقیقت دارد؟

دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی
دستمزد مهتاب کرامتی, مهتاب کرامتی نماوا, عکس مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نماوا

به گزارش منابع خبری:

خبرهایی مبنی بر حضورِ مهتاب کرامتی و دستمزد میلیاردی‌اش در سریالِ جدیدی منتشر شده، در حالی‌که پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است!

در میانِ بازارِ داغ شایعاتِ فضای‌مجازی، این بار خبری درباره مهتاب کرامتی و فعالیتِ جدید او به عنوان تهیه‌کننده مطرح شد.  این گمانه‌زنی‌ها بلافاصله بعد از پستِ کرامتی در صفحه مجازی‌اش دست به دست شد. همان مطلبی که رسانه ضدانقلابی همچون اینترنشنال آن را نشر داد.

در ادامه میتوانید عکس مهتاب کرامتی را مشاهده کنید:

دستمزد میلیاردی مهتاب کرامتی
عکس مهتاب کرامتی, مهتاب کرامتی در نماوا

در خبرها آمد که قرارداد «کرامتی» با نماوا ۴۰۰ میلیارد تومان است. مبلغی معادل ساخت حدود ۷ سریال در شبکه خانگی. طبق پیگیری انجام شده از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر)، پلتفرم نماوا تا این لحظه درخواستی از ساترا برای تولید سریال جدید با حضور مهتاب کرامتی نداشته است. همچنین این پلتفرم هم‌اکنون هیچ سریال یا برنامه‌ای با حضور مهتاب کرامتی در حال تولید یا پخش ندارد.


اخبار بیشتر:

مهتاب کرامتی در نماوا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *