وقفه جدید 2 هفته ای مانگا My Hero Academia به دلیل سلامت خالق [+جزئیات]

به تازگی اخباری درباره وقفه جدید 2 هفته ای مانگا My Hero Academia به دلیل سلامت خالق منتشر شده است. در ادامه با ما بمانید.

اکانت رسمی توییتر مانگای My Hero Academia اثر Kōhei Horikoshi روز جمعه اعلام کرد که این مانگا به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی Horikoshi به مدت دو هفته استراحت می کند. این مانگا در پانزدهمین شماره هفته شونن جامپ در روز دوشنبه و شماره شانزدهم در 20 مارس ظاهر نخواهد شد. تاریخ انتشار چپتر جدید مانگا My Hero Academia در 27 مارس است.

وقفه جدید 2 هفته ای مانگا My Hero Academia

تاریخ انتشار چپتر جدید مانگا My Hero Academia

این مانگا اخیراً در ماه دسامبر به دلیل سلامتی هوریکوشی یک هفته وقفه گرفت. Horikoshi مجموعه مانگا را در Weekly Shonen Jump در جولای 2014 راه اندازی کرد. سی و هفتمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا در روز جمعه در ژاپن ارسال شد.

Viz Media مانگا را به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی و چاپی در آمریکای شمالی منتشر می‌کند. سرویس MANGA Plus Shueisha نیز مانگا را به زبان انگلیسی به صورت دیجیتال منتشر می‌کند.

فصل ششم این انیمه در تاریخ 1 اکتبر پخش شد. این فصل در دو دوره پیوسته (چهارم سال) در مجموع 25 قسمت پخش خواهد شد. Crunchyroll در حال پخش انیمه در ژاپن است و همچنین یک دوبله انگلیسی را پخش می‌کند. Toonami در حال پخش انیمه است.

وقفه جدید 2 هفته ای مانگا My Hero Academia
وقفه 2 هفته ای مانگا My Hero Academia

تاریخ انتشار چپتر جدید مانگا My Hero Academia

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *