اقتباس مانگایی لایت ناول Toaru Anbu no ITEM تایید شد

به تازگی اقتباس مانگایی لایت ناول Toaru Anbu no ITEM تایید شد. در ادامه به جزئیات مانگا جدید Toaru Anbu no ITEM می‌پردازیم.

شماره ژوئن مجله ماهانه کادوکاوا کمیک Dengeki Daioh روز چهارشنبه تأیید کرد که Toaru Anbu no ITEM اثر کازوما کاماچی، جدیدترین سری رمان در فرانچایز A Certain Magical Index، اقتباسی از مانگا دریافت خواهد کرد. Strelka هنرمند مانگا، مانگا را طراحی خواهد کرد. تاریخ انتشار مانگا Toaru Anbu no ITEM در پاییز 2023 است.

اقتباس مانگایی لایت ناول Toaru Anbu no ITEM

اقتباس مانگایی لایت ناول Toaru Anbu no ITEM
تاریخ انتشار مانگا Toaru Anbu no ITEM

کادوکاوا این رمان را در 10 مارس با اثر دنگکی بونکو منتشر کرد. داستان رمان زنان «سمت تاریک» شهر آکادمی را دنبال می کند. مجموعه رمان سبک A Certain Magical Index کاماچی الهام‌بخش سه مجموعه انیمه تلویزیونی، یک فیلم انیمیشنی 2013 و چندین اقتباس مانگا بوده است.

مانگای اسپین‌آف A Certain Scientific Railgun همچنین الهام‌بخش سه اقتباس از انیمیشن تلویزیونی و یک انیمیشن ویدیویی اصلی (OVA) است. یاسوهیتو نوگی مانگای اسپین آف A Certain Scientific Railgun: Astral Buddy را در آوریل 2017 راه اندازی کرد و در جولای 2020 به مانگا پایان داد.

ین پرس در حال انتشار مجموعه اصلی لایت رمان به زبان انگلیسی است و Funimation اکثر اقتباس های انیمه را در آمریکای شمالی منتشر کرده است. Seven Seas Entertainment مانگای A Certain Scientific Railgun را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

مانگا جدید Toaru Anbu no ITEM

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *