برترین قدرت های فلش شخصیت محبوب دی سی از نگاه سایت فیگار

فلش یکی از بزرگ ترین و سریع ترین ابرقهرمانان دنیای دی سی کمیک است. در ادامه می خواهیم برترین قدرت های فلش را برای شما بازگو کنیم.

فلش به‌عنوان سریع‌ترین مرد زنده، دستاوردهای شگفت‌انگیزی دارد که نشان می‌دهد بری آلن و والی وست بزرگترین قهرمانان دی‌سی هستند که میخواهیم در مورد برترین قدرت های فلش بیشتر صحبت کنیم. در میان تمام قهرمانان دنیای دی سی، فلش ثابت کرده است که یکی از ارزشمندترین دارایی‌ها است. چه بری آلن باشد چه والی وست، هر کسی که با نیروی سرعت ارتباط برقرار کند اساساً قدرت بی حد و مرزی به او داده شده است؛ اما فقط داشتن این سرعت کافی نیست. چیزی که باعث می‌شود افرادی مانند بری و والی قهرمان واقعی شوند این است که چگونه از این قدرت در تاریخ خود استفاده کرده‌اند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

برترین قدرت های فلش

  • بهترین قدرت های فلش

در ادامه قرار است 10 تا از غیر استفاده ترین تجهیزات بتمن را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

برترین قدرت های فلش
برترین قدرت های فلش

فلاش‌های دوگانه چندین شاهکار را از خود رو نمایی کرده‌اند که نشان می‌دهد چه چیزی آنها را به یکی از تاثیرگذارترین قهرمانان DCU تبدیل می‌کند و برترین قدرت های فلش چه چیز هایی می‌باشند. برای کشف قدرت های برتر فلش و کارهایی آن‌ها که تاکنون توسط سریعترین مرد زنده انجام شده است. دنیای DC ممکن است پر از قهرمانان چشمگیر باشد؛ اما این ده شاهکار ثابت می‌کند که فلش از همه آن‌ها برتر است.

روی ابرها دوید

برترین قدرت های فلش
قدرت های برتر فلش

مطمئناً، فلش ممکن است بیشتر اوقات روی زمین گیر کند؛ اما وقتی جرم و جنایت به آسمان می‌رسد، Scarlet Speedster فقط در اطراف نمی‌نشیند. در فلش شماره 26، بری در تعقیب یک تبهکار با مضمون هوایی به نام اسپیت فایر است که سعی می‌کند از فلش در هواپیما فرار کند؛ اما قدرت های عجیب فلش نشان می‌دهد که او می‌تواند روی چیزهایی به کوچکی کریستال‌های یخ درون ابرها بدود و با ایجاد جریان‌های به سمت بالا، آن‌ها را به سمت خود جذب کند. مهم نیست که یک سرکش برای جلوگیری از فلش چه نوع حیله‌ای انجام دهد، او همیشه چیزی در آستین خود برای مقابله با آن‌ها دارد.

از Speed ​​Force برای ایجاد Matter استفاده کرد

برترین قدرت های فلش
قدرت های عجیب فلش

در حالی که Speed ​​Force i بیشتر برای کمک به سرعت‌بازان برای رسیدن به سرعت‌های غیرقابل تصور استفاده می‌شود، اما والی کاربرد بسیار عملی‌تری برای این پدیده پیدا کرد. در فلش شماره 131، والی مجبور می‌شود از وظایف فلش خود کناره گیری کند، در حالی که متحدانش مانتوی خود را بر تن دارند. با این حال، در حالی که والی در کناره‌ها نشسته بود، متوجه شد که می‌تواند لباس‌های جدیدی را از Speed ​​Force تولید کند و با لباس زرد قاتل دوباره به صحنه بپرد که جزء جالب ترین قدرت های فلش قرار گرفته است. در حالی که این مهارت بیشتر برای تولید لباس استفاده شده، هنوز هم شگفت‌انگیز است که ببینید Scarlet Speedster از منبع انرژی خود برای ایجاد ماده فیزیکی استفاده می‌کند و بیشتر شبیه آنچه از Green Lantern انتظار دارید.

تسلط بر حلقه برق فانوس سبز

برترین قدرت های فلش
جالب ترین قدرت های فلش

در فلش سالانه شماره 2، بری و هال مجبور به رقابت در عرصه‌ای شبیه به گلادیاتور در فضا هستند. Green Lantern قادر به استفاده از حلقه خود نیست و آن را به فلش ارائه می‌دهد. بری با دانستن اینکه او فقط کسری از اراده لازم برای کار با رینگ را دارد، نیروی سرعت را در مغز خود هدایت می‌کند تا به سرعت به خود بیاموزد چگونه از سلاح استفاده کند و به یک حمله عالی برسد. بری فوراً یک اسلحه را به ذهن خطور کند و از آن برای شلیک یک تیر به کشاله ران حریف استفاده می‌کند. همچنین بری را به سریع‌ترین فردی تبدیل می‌کند که تا به حال بر حلقه Green Lantern تسلط دارد .

سریعتر از تله پورت دوید

برترین قدرت های فلش
جذاب ترین قدرت فلش

وقتی فلش می‌گوید می تواند در کسری از ثانیه به جایی برسد، شوخی نمی‌کند؛ زیرا جذاب ترین قدرت فلش قابلیت انتقال فوری خودش به مکانی می‌باشد. در فلش شماره 138، والی با دو موجود بین‌بعدی شرط می‌بندد که سریع‌تر از فناوری انتقال فوری آن‌ها به زمین برسد. فلش با جذب سرعت هر موجود زنده روی زمین و انرژی کراککل، متحد والی، در واقع سریعتر از فناوری آن‌ها به زمین می‌رسد. چنین شاهکاری فلش را بیش از حد شایسته نام “سریعترین مرد زنده” می‌کند.

در واقع زمان متوقف شد

برترین قدرت های فلش
عجیب ترین قدرت فلش

عجیب ترین قدرت فلش در کتاب والی آنقدر قدرتمند است که در واقع کل Speed ​​Force را تهدید می‌کند. در Dark Nights: Death Metal – Speed ​​Metal #1، خانواده فلش توسط ارتشی از بلک فلاش‌ها تعقیب می‌شوند. Speed ​​Force به سرعت رو به زوال است و سرعت داران تاریک در حال رسیدن به عقب هستند. علیرغم اینکه والی از قبل به قدرت Speed ​​Force دسترسی دارد، فرمول سرعت جانی کوئیک را فراخوانی می‌کند که زمان را در مسیر خود متوقف می‌کند. متأسفانه این حرکت باعث تسریع فرسودگی اسپید فورس می‌شود؛ اما اگر والی زمانی نیاز داشته باشد، می‌داند که می‌تواند با برگ برنده نهایی خود دست بالا را به دست آورد.

راهی برای دیدن آینده پیدا کرد

برترین قدرت های فلش
برترین قدرت های فلش

هنگامی که بری قدرت‌های سرعت خود را در بدن خود متمرکز می‌کند، می‌تواند به سرعت‌هایی برسد که درک را به چالش می‌کشد. اما زمانی که او نیروی سرعت را به مغز خود هدایت می‌کند، در واقع می‌تواند اجمالی از آینده را ببیند. در فلش شماره 2، بری شروع به آزمایش با آنچه که Speed ​​Force قادر به انجام آن است می‌کند و به مغزش اجازه می‌‌دهد تا قدرت انرژی را احساس کند. ذهن او شروع به پردازش اطلاعات با سرعت نور می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا هر رویداد احتمالی را بر اساس آنچه در اطرافش است ببیند. این قدرتی نیست که او اغلب از آن بیرون می‌کشد؛ اما وقتی فلش به آن نیاز دارد، می‌تواند ببیند که در هر شرایطی چه اتفاقی می‌افتد و قبل از آن آن را متوقف کند.

با دویدن تا انتهای جهان، مرگ را شکست داد

برترین قدرت های فلش
قدرت های برتر فلش

death ممکن است برای همه اتفاق بیفتد؛ اما والی نقشه‌های دیگری در سر داشت. در فلش شماره 141، بلک فلش به سمت والی حمله کرد و آماده بود تا او را ادعا بکشد. با این حال، والی آماده نبود و از تندرو وحشتناک فرار کرد؛ زیرا از بهترین قدرت های فلش می‌ترسید. والی به اندازه کافی سریع دوید تا در زمان سفر کند، میلیاردها میلیارد سال آینده را طی کرد، تا جایی که death معنایی نداشت و باعث شد فلش سیاه کاملاً از بین برود. فلاش ها آنقدر قدرتمند هستند، حتی خود death قدرت آن‌ها را ندارد، برای همین نمی‌تواند قدرت فلش های دیگر را تصاحب کند.

سوپرمن را چندین بار در یک مسابقه شکست داد

برترین قدرت های فلش
بهترین قدرت های فلش

قدرت‌های سوپرمن او را به ابرقهرمان برتر دنیای دی سی تبدیل می‌کند؛ اما حتی زیست‌شناسی کریپتونی کلارک کنت در مقایسه با نیروی سرعت چیزی نیست. مسابقه بین Scarlet Speedster و Man of Steel یک سنت دیرینه دی سی است که در آن میتوان به قدرت های برتر فلش پی برد و این دو اغلب برای خیریه نمایشی برگزار می‌کنند. اما رقابت یک حقیقت قطعی را آشکار کرده است: فلش سریعتر از سوپرمن است. بین بری و والی، آن‌ها نزدیک به ده پیروزی مقابل کلارک به دست آورده‌اند. سوپرمن ممکن است اوج ابرقهرمانی در DCU باشد، اما وقتی صحبت از سرعت بسیار پایین به میان می آید، هیچ کس نمی‌تواند فلش را لمس کند.

بهترین کمیک های سوپرمن

Multiverse را از ضد مانیتور نجات داد

برترین قدرت های فلش
جذاب ترین قدرت فلش

مانند هر قهرمان دیگری در دنیای دی سی، فلش آماده است تا جان خود را برای نجات جهان تسلیم کند و این را در Crisis on Infinite Earths شماره 8 ثابت کرد. بری از کنترل Psycho-Pirate فرار کرد و به مبارزات قهرمانان مبارزه با آنتی مانیتور پیوست. در حالی که شرور کیهانی آماده می‌شد تا جهان‌های باقی مانده را با یک توپ ضد ماده محو کند، فلش آنقدر سریع دور آن دوید که توانست آن را نابود کند. متأسفانه، سرعت‌هایی که بری به دست آورد بسیار زیاد بود و باعث شد تا او در Speed ​​Force ناپدید شود، جایی که تا زمانی که در جریان بحران نهایی فرار کرد، در آنجا ماند.

هزاران نفر را در یک لحظه تخلیه کرد

برترین قدرت های فلش
عجیب ترین قدرت فلش

هیچ چیز بهتر از بزرگترین تلاش والی وست برای تخلیه، معنای سریعترین مرد زنده بودن را نشان نداد. در JLA #89 ، یک کلاهک هسته‌ای در Chongjin، کره شمالی، محل زندگی بیش از نیم میلیون نفر منفجر می‌شود. والی تنها در عرض 00001 میکروثانیه، تک تک افراد ساکن شهر را به فاصله ایمن 35 مایلی تخلیه می‌کند. فلش قبلاً مردم را در زمان بی‌سابقه‌ای نجات داده است، اما نجات بسیاری از زندگی‌های بی‌گناه در این بازه زمانی کوتاه، شاید بزرگترین قدرت های عجیب فلش است که والی یا هر فلش دیگری تا به حال انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بامزه ترین روابط در دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *