بهترین کمیک های سوپرمن ؛ قوی ترین ابرقهرمان جهان

سوپرمن بدون شک قوی‌ترین ابرقهرمانی می‌باشد که در کمیک وجود دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های سوپرمن بپردازیم.

سوپرمن یک شخصیت خیالی از سری کمیک‌های دی‌سی می‌باشد (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) که تواسته در صنعت‌های مختلف دیگری، مانند فیلم، سریال (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) و بازی‌های ویدئویی (بهترین بازی های 2022) نیز پرچم‌دار باشد.

سوپرمن، یکی از نمادین‌ترین و بدون شک قوی‌ترین (قوی ترین شخصیت های کمیک) ابر‌قهرمان دنیای کمیک می‌باشد که اولین بار در مجله‌ی شماره‌ی 1، در سال 1938 معرفی شد. سوپرمن، که با نام اصلی کلارک کنت، شناخته می‌شود، آخرین بازمانده از سیاره‌ی کریپتون است که رهبر گروه لیگ عدالت نیز می‌باشد.

همچنین او یکی از شناخته‌شده‌ترین ابر‌قهرمانان دنیای دی‌سی (بهترین فیلم های مارول و دی سی) است که بسیار کمیک‌های جذابی را در طول این سال‌های اخیر روانه‌ی بازار کرده است.

بهترین کمیک های سوپرمن

قوی ترین ابرقهرمان جهان

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های سوپرمن تاریخ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

در چندین دهه‌ی اخیر کمیک‌های متنوعی از این شخصیت منتشر شده‌اند که ما در این مقاله به بهترین کمیک های سوپرمن خواهیم پرداخت.

Kingdom Come

بهترین کمیک های سوپرمن
کمیک سوپرمن برای تمام فصول

کمیک جذاب دنیای پَسین که توسط آلن مور، نویسنده‌ی (بهترین نویسنده های کمیک) سری کمیک‌های واچمن، در سال 1998 منتشر شد و توانست به یکی از شاهکارهای سوپرمن تبدیل شود.

دنیای پَسین، آینده‌ی نه‌چندان دور و دیستوپیایی را به تصویر می‌کشد که در آن درگیری بین ابر‌قهرمانان دی‌سی (بهترین سریال های مارول و دی سی) رخ می‌دهد. در این کمیک، سوپرمن، نقش کلیدی و تأثیر‌گذاری را ایفا می‌کند.

For The Man Who Has Everything

بهترین کمیک های سوپرمن
دانلود کمیک Superman

کمیک “برای مردی که همه چیز دارد” یک داستان تم جلدی است که در آن بتمن (بهترین کمیک های بتمن)، رابین و واندروومن (زن های جذاب کتاب های کمیک ؛ قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی) به سوپرمن، کمک می‌کنند تا تهدیدی بیگانه را از بین ببرد.

درامی (بهترین فیلم های درام 2022 و 2021) روانشناختی (بهترین انیمه های روانشناختی 2021) که داستانی تأثیرگذار از قوی‌ترین مرد بر روی کره‌ی زمین نشان می‌دهد.

Superman Confidential

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

سری کمیک‌های محرمانه‌ی سوپرمن، که در سال‌های 2006 تا 2008 در قالب 15 شماره، در بازار عرضه شد و توانست به یکی از کمیک های برتر سوپرمن تبدیل شود. داستان این سری کمیک‌ها، در اوایل کار سوپرمن روایت می‌شد و دارای داستانی منحصر به فرد نبود. داستانی ساده، و روایتی خطی از ماجراجویی‌های (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) کلارک کنت، در قالب سوپرمن.

بیشتر بخوانید:

?Whatever Happened To The Man Of Tomorrow

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

داستانی دیگر از آلن مور افسانه‌ای که نتوانست فروش زیادی کند و  در این زمینه شکست خورد. اما این سری از مجموعه‌های سوپرمن که داستانی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) از آخرین روز‌های ابرقهرمانی‌اش بود، بخش بزرگی از روز‌های تاریک (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) این مرد را تعریف کرد. این کمیک بررسی از اسطوره‌شناسی مرد فولادی بود که نشان می‌دهد این قهرمان هم تمام شدنی است.

Death Of Superman

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

مرگ سوپرمن، همانطور که از اسمش پیداست، یکی از کمیک سوپرمن برای تمام فصول است که در سل 1993 منتشر شد و موفقیت زیادی را توانست کسب کند. در این کمیک، سوپرمن با یکی از قوی‌ترین شرور‌های دنیای دی‌سی (بهترین شرور های دی سی) مبارزه می‌کند و همین مبارزه‌ی نفس‌گیر است که باعث مرگ وی می‌شود.

همچنین این کمیک توانست در آن سال‌ها رکورد پر‌فروش‌ترین مجله را بزند و تا سالیان سال پرچم‌دار این عرصه باشد.

Superman: Secret Origin

بهترین کمیک های سوپرمن
شاهکارهای سوپرمن

یکی از کتاب‌های ضروری سوپرمن، که در شش شماره‌ی متفاوت در بین سال‌های 2009 تا 2010 منتشر شد و به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سوپرمن تبدیل شد. این کمیک در آستانه‌ی ورود دنیای دی‌سی به فاز 52 عرضه شد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین داستان‌های سوپرمن شناخته شد.

داستان این کمیک سوپرمن را نشان می‌دهد که با لکس لوتر آشنا می‌شود و او را به عنوان سوپربوی تربیت می‌کند و به یک قهرمان تبدیلش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

?What’s So Funny About Truth, Justice, And The American Way

بهترین کمیک های سوپرمن
کمیک های برتر سوپرمن

از حماسی‌ترین داستان‌های سوپرمن که معما‌های (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) قدرت و عدالت را حل می‌کند. این داستان که در سال 2001 منتشر شد درگیری سوپرمن را با گروهی به نام نخبگان را دنبال می‌کند.

یکی از خشن‌ترین، و بی‌رحم‌ترین کمیک‌های تاریخ دنیای دی‌سی که این سوال را مطرح می‌کند، که سوپرمن می‌تواند در قرن 21 نیز همان به ثبات اخلاقی‌اش پایدار باشد یا خیر؟

Superman: Red Son

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

درست است که سوپرمن سنت آمریکایی پیش می‌رود، اما فکرش را بکنید اگر قرار بود سفینه‌اش به‌جای فرود آمدن در آمریکا، در جماهیر شوروی فرود می‌آمد؟ کمیک پسر قرمز به این مسئله می‌پردازد. این کمیک با الهام‌برداری از عناصر فرهنگ مردم شوروی پیش می‌رود و سه‌گانه‌ای جذاب را برای عاشقان سوپرمن می‌سازد.

Superman: Birthright

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک های سوپرمن

سوپرمن که جزو آخرین بازمانده از سیاره‌ی کریپتون است، حالا داستانی از آرامش را می‌خواهد تجربه کند، و به فکر بازنشستگی است. اما اتفاقاتی که در این کمیک رخ می‌دهد، اجازه نمی‌دهد که سوپرمن در آرامش زندگی خودش را اداره کند.

حالا اتفاقاتی که در این کمیک در جریان است، کلارک را کنجکاو می‌کند تا پی ببرد از کجا آمده و به کجا خواهد رفت. او به دنبال میراث آیندگان و گذشته‌اش راهی می‌شود و داستان را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

All-Star Superman

بهترین کمیک های سوپرمن
بهترین کمیک سوپرمن

این کمیک بدون شک بهترین کمیک سوپرمن است که در دهه‌ی 2000 به بعد منتشر شده است. سوپرمن در این کمیک تلاش می‌کند که تا قبل از مرگش که به علت قرار‌گیری در مرکز تشعشعات تا جایی که می‌توان کار خوب انجام دهد و از زندگی‌اش لذت ببرد. این کمیک، به عنوان یکی از عاشقانه‌ترین (بهترین انیمه های عاشقانه) و احساسی‌ترین کمیک‌های ابر‌قهرمانی، شناخته می‌شود که در حول محور قهرمانی فولادی می‌چرخد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های سوپرمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

پر‌فروش‌ترین کمیک‌ دی‌سی متعلق به چه ابر‌قهرمانی است؟

عنوان مرگ سوپرمن، پر‌فروش‌ترین کمیک دی‌سی است که متعلق به سوپرمن می‌باشد.

اولین حضور سوپرمن در کمیک در چه سالی بود؟

شخصیت سوپرمن اولین بار در سال 1938 حضور پیدا کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *