قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از شخصیت های جالبی را خلق کرده است که یکی از آن ها مرد مورچه ای می باشد. در ادامه می خواهیم قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای معرفی کنیم.

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای احتمالا در Ant-Man و The Wasp: Quantumania ظاهر می‌شوند؛ اما قدرتمند ترین نسخه های مرد مورچه ای چه کسانی هستند؟ یک نوع منحصر به فرد از Ant-Man در قسمت زامبی سریال انیمیشنیه ?…What If دیده شد. اگرچه به نظر نمی‌رسید با توجه به موقعیتش، قدرت‌های فوق العاده زیادی داشته باشد. اما نسخه‌های قدرتمند Ant-Man در بینهایت چندجهانی کامیکس مارول وجود دارد، از جمله تعدادی هستند که به طور بالقوه می‌توانند در MCU ظاهر شوند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

  • نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای

در ادامه قرار است قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

برخی از قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای از هویت‌های جایگزینی نشأت می‌گیرند که هنک پیم، شخصیت اصلی صاحب عنوان، در طول سال‌ها آن را داشته است. دیگران افراد مختلفی از Earth-616 را می‌بینند که مانند اسکات لانگ گوشته را به خود گرفته‌اند، یا از جدول زمانی متناوب در سراسر جهان چندگانه در کمیک‌ها سرچشمه می‌گیرند.

Ultimate Ant-Man

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
سخه های شکست ناپذیر مرد مورچه ای

هنک پیم از Earth-1610، دنیای کمیک نهایی، دارای همان قدرت ها و توانایی های همتای زمین-616 خود بود و جزء قدرتمند ترین نسخه های مرد مورچه ای می‌باشد. او به لطف استفاده از ذرات Pym می‌تواند اندازه خود را به سطح زیر اتمی کاهش دهد و همچنین به اندازه یک ساختمان رشد کند. عقل او در حد دانشمند، مهندس و مخترع نابغه‌ای است که ساختن اختراعات برایش مشکلی نبوده و بخشی از برنامه مخفی Super Soldier در واقعیت خود او ه است. این هنک پیم نسبت به نسخه اصلی دنیای مارول بسیار کمتر دیده شده و حاضر است بر روی همسر خودش آزماتیشاتی را برای دستیابی به نتایج علمی از جمله قدرت‌های فوق العاده خودش پیاده سازی کند.

Kljt-Man

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
شکست ناپذیر ترین نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای

Kljt-Man فاقد قدرتی است که دیگر گونه های Ant-Man دارند؛ اما او مطمئناً یکی از نسخه های شکست ناپذیر مرد مورچه ای به حساب می‌آید. Burr Dalen از Microverse، یک Saarg با ظاهری بسیار متمایز می‌آید. او در نهایت تبدیل به Kljt-Man می‌‎شود و از Pym Particles و کلاه مرد مورچه‌ای برای افزایش اندازه میکروسکوپی خود استفاده می‌کند. کلمه Kljt از موجودات حشره مانند رفته شده است که تقریباً با مورچه‌ها در Earth-616 مطابقت دارند. دالن با کلاه خود Kljt را کنترل می‌کند که هدیه‌ای از نادیا ون داین، یک گونه قدرتمند Wasp در کمیک ها است.

Fire-Ant

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

Fire-Ant از رویداد Heroes Reborn 2021 پدیدار شد، واقعیتی جایگزین که در آن Avengers هرگز شکل نگرفت. این نوع اسکات لانگ به شیوه‌های جنایتکارانه خود متمایل شد و به بارون زمو و انجمن محاصره پیوست. او قدرت‌های استاندارد زمین-616 لانگ را به اشتراک می‌گذارد، اما از آن‌ها بدون هیچ نیت خیر یا نجیب استفاده می‌کند. او همچنین از ارتباط با اعضای قدرتمند Siege Society سود می‌برد. او به لطف قدرت انتقال از راه دور جادوگر نقره‌ای با سرعتی ترسناک به اطراف حرکت می‌کند. جادوگر نقره‌ای توانایی‌های واندا و پیترو ماکسیموف را ترکیب می‌کند و به طور بالقوه قوی‌ترین نوع جادوگر اسکارلت در کمیک‌ها را می‌سازد.

Ant May

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای

یک شکست ناپذیر ترین نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای اما سرگرم کننده Ant-Man از What If.. می آید؟ شماره 34، که در آن پیتر پارکر متوجه می‌شود که عمه می در واقع مرد مورچه ای است. به نظر می‌رسد که قدرت‌ها و توانایی‌های او بسیار شبیه به قدرت‌ها و توانایی‌های Earth-616 Hank Pym است، به این معنی که علاوه بر توانایی او در کوچک شدن اندازه، احتمالاً می‌تواند با مورچه‌ها ارتباط برقرار کند. عمه می احتمالاً یکی از بهترین هنرمندان رزمی مارول کامیکس است؛ زیرا هنک پیم توسط کسی جز کاپیتان آمریکا آموزش نبرد تن به تن را دیده است. از برخی جهات، قدرت‌های او با پیتر در نقش مرد عنکبوتی رقابت می‌کرد.

Yellowjacket

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
قدرتمند ترین نسخه های مرد مورچه ای

هنک پیم در چندین هویت ابرقهرمانی با انتقام جویان جنگید و جزء نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای قرار گرفت. جلیقه زرد قدرت استاندارد خود را برای کوچک شدن یا افزایش اندازه حفظ کرد، او همچنین یک جزء تهاجمی جدید نیز اضافه کرد. جلیقه زرد او دارای انفجارهای عجیب بود، انرژهایی که می‌توانست حریفان را شوکه کند. به جای متکی بودن به مورچه‌های پرنده برای حمل و نقل، او اکنون می‌توانست به تنهایی با بال‌هایی که در لباس جلیقه زرد تعبیه کرده بود، پرواز کند، اساساً همان نوع بال‌های مصنوعی که جانت ون داین از زنبور استفاده می‌کند.

Giant-Man

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
نسخه های شکست ناپذیر مرد مورچه ای

پس از پیوستن به انتقام جویان، هنک پیم به نام مستعار دیگری به نام Giant-Man روی آورد. او اکنون می‌تواند به اندازه بسیار بزرگی برسد که دیگر انواع قدرتمند Ant-Man نیز می‌توانند در جهان‌های مربوطه خود انجام دهند. نسخه Earth-616 Giant-Man همچنین توانایی تولید انفجارهای انرژی را به طور طبیعی توسعه داد. پیم به جای استفاده از فناوری برای ایجاد انفجارهای نیش خود، اکنون می‌تواند یک بیو استینگ ساطع کند، شوکی از انرژی که می‌تواند دشمنان را ناتوان کند. Giant-Man از نظر مهارت‌های رهبری خود را متمایز کرد؛ زیرا او برای مدتی پس از کناره‌گیری کاپیتان آمریکا، اونجرز را رهبری کرد.

Dwight Barrett

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
شکست ناپذیر ترین نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای

دوایت بارت در نقش مرد مورچه‌ای جهان پیر مرد لوگان از Earth-807128، خط زمانی تاریک آینده در مارول کامیکس، ایفای نقش می‌کند و جزء قدرتمند ترین نسخه های مرد مورچه ای است. قدرت‌های او بیشتر شبیه قدرت‌های هنک پیم یا اسکات لانگ است؛ اما او برتری مشخصی دارد. شاید حتی باهوش‌تر از پیم، او نسخه‌ای از کلاه ایمنی مرد مورچه‌ای را تنها در هشت سالگی ساخت. او همچنین گروه‌های عظیمی از مورچه‌ها را فرماندهی می‌کند که از آن‌ها برای تأثیرات ویرانگر بر ضد ابرشرورهای متعدد در این جدول زمانی دیستوپیایی، از جمله شوکر، گرین گابلین و دیگران استفاده کرد.

Scott Lang

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

اسکات لانگ لباس مرد مورچه‌ای را دزدید که نشان از مهارت‌های تخصصی او در دزدی است که این خود او را جزعی از نسخه های شکست ناپذیر مرد مورچه ای قرار می‌دهد. فراتر از آن، او دارای قدرت منحصر به فردی است که هنک پیم هرگز نداشت. او نه تنها می‌توانست از ذرات Pym برای رشد یا کوچک‌شدن اندازه استفاده کند، بلکه پیشرفت‌ها به لانگ اجازه می‌دهد اندازه اشیاء دیگر را نیز کنترل کند. در MCU، اسکات لانگ می‌تواند اندازه یک جسم را با پرتاب کردن قوطی Pym Particles به سمت آن تغییر دهد؛ اما در کمیک‌ها، از طریق میدان کوانتومی منحصربه‌فرد تولید شده توسط ذرات، بر اندازه جسم یا شخص دیگر تأثیر می‌گذارد. اسکات به قدری باهوش بود که برای مدت کوتاهی FF را رهبری کرد و به قدرتمندترین اعضای Fantastic Four در کمیک پیوست.

Stature

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای
نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای

Cassie Lang، دختر اسکات لنگ در کمیک‌ها و MCU، برتری قدرتمندی نسبت به پدرش دارد که جزء شکست ناپذیر ترین نسخه های قدرتمند مرد مورچه ای می‌باشد. او از خوردن ذرات Pym برای تغییر اندازه خود اجتناب می‌کند،؛ زیرا به لطف قرار گرفتن در معرض طولانی مدت با آن‌ها به طور طبیعی در خون خود وجود دارد. این به او این قدرت را می‌دهد که به میل خود اندازه را از خیلی کوچک به خیلی بزرگ تغییر دهد. Cassie در ارتفاعات بسیار متراکم می‌شود و عملاً او را آسیب ناپذیر می‌کند. او همچنین فوق العاده قوی بوده و قادر به بلند کردن وزنه‌های بزرگ است. او همچنین یک جفت بال بیوسنتزی مانند قوی‌ترین گونه‌های Wasp را به لباس خود اضافه کرد که به او اجازه پرواز می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *